Raquelle Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Hvor lenge kan man ha smootie i kjøleskapet før den blir dårlig/vondt. Tenker da på med yoghurt i?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Ville ansett den som ferskvare og ikke latt den stå lengre enn max 2 døgn. Men personlig synes jeg smoothie som har stått i kjøleskap en stund er uapetittelug, foretrekker den fersk og nylaget. Anonymous poster hash: 5c145...e16
Raquelle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2014 Takk Jeg liker den også fersk, men kjekt å vite at vist man lager på kvelden. Så kan man ha til dagen etter også.
pinar Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Jeg syns ikke det smaker godt etter å ha stått noen timer. Syns det er best der og da. Men, den er nok ikke dårlig fordi den står til dagen etter.
Raquelle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2014 Har aldri drukket noen som har stått over natten. Så må nesten bare prøve, og se hva jeg synes. Mulig det ikke er noe godt. Men kjekt å vite at den ikke er blitt dårlig. De eneste jeg har drukket som har stått en stund er de man får på Deli Deluca osv, men de er det vist ikke yoghurt i.
Gjest navnelapp Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Det er ikkje yoghurten som er problemet (så lenge den står kaldt), men bæra, som har langt kortare haldbarheit enn yoghurten når dei er mosa. Det er vel berre det at den lett kan skille seg og bli uappetitleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå