Gå til innhold

Køer, sanger, venting, hva irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Leste nettopp en morsom artikkel på dagbladet.no/dinside

Ville da selvfølgelig dele den med dere med en gang!

Det handler om hvorfor vi føler at køen vi står i beveger seg saktest, og om hvorfor vi får sanger på hjernen og slikt.

Og ikke minst, konsekvensene ved å hele tiden avbryte mennesker som snakker. (Avsnittet nest nederst.)

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/25/398905.html

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg mest er definitivt KØER. Og ikke minst når noen prøver å snike seg forbi, når jeg selv har stått og ventet i en evighet... :veldigsur:

Gjest Elenath
Skrevet

Hvorfor beslaglegger menn alltid armlenet på flyet eller toget?

Menn er fem ganger mer troende enn kvinner til å bruke det felles armlenet mellom to seter. Forskning viser at menn underbevisst føler at de fortjener plassen og blir stresset om de ikke får den.

Jeg storkoser meg med å bruker det felles armlenet når jeg flyr. Skjønner nå hvormor menn reagerer mer på det en kvinner :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over:

- Folk som ustanselig pakker inn engelske ord i samtaler selv om vi har heeelt dekkende norske ord. "Jeg skal freshe meg opp", "Jeg ble skikkelig embarrassed altså!", "Bra sound, bra groove" osv... Arrrgh!!

- Skraping med bestikk ned i tallerkner. Døøør av det! Svigerfar skal for alt i verden ha med seg hver eneste lille dråpe saus på fatet og skraper og skraper og skraper og jeg dør!

- Slafsing på mat, tyggegummi eller drops. Vet ikke folk at munnen skal være igjen når en tygger??

- At jeg har en helt syk tendens il å få helt grusomme sanger på hjernen og så slår de opp telt der inne i mange dager før jeg får kastet dem ut. Fysj og føy!

Selv gjør jeg helt sikkert mange ting som irriterer andre da, men det er jo ikke like viktig! :ler2:

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg synes det var deilig å lese at folk som regelmessig avbryter andre har 60% større sjanse for å dø tidlig.

Det er forøvrig jeg som pleier å beslaglegge begge armlenene, så jeg må kanskje foreta en liten innskjerping. :tunge1:

Skrevet

- Slafsing på mat, tyggegummi eller drops. Vet ikke folk at munnen skal være igjen når en tygger??

:Nikke::frustrert:

..og enda mer irriterende er det hvis de stønner i tilegg! det er mat, ikke sex!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...