Gjest Frigg Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Leste nettopp en morsom artikkel på dagbladet.no/dinside Ville da selvfølgelig dele den med dere med en gang! Det handler om hvorfor vi føler at køen vi står i beveger seg saktest, og om hvorfor vi får sanger på hjernen og slikt. Og ikke minst, konsekvensene ved å hele tiden avbryte mennesker som snakker. (Avsnittet nest nederst.) http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/25/398905.html
Funny Face Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Det som irriterer meg mest er definitivt KØER. Og ikke minst når noen prøver å snike seg forbi, når jeg selv har stått og ventet i en evighet... :veldigsur:
Gjest Elenath Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Hvorfor beslaglegger menn alltid armlenet på flyet eller toget? Menn er fem ganger mer troende enn kvinner til å bruke det felles armlenet mellom to seter. Forskning viser at menn underbevisst føler at de fortjener plassen og blir stresset om de ikke får den. Jeg storkoser meg med å bruker det felles armlenet når jeg flyr. Skjønner nå hvormor menn reagerer mer på det en kvinner
Isiselin Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Jeg irriterer meg grenseløst over: - Folk som ustanselig pakker inn engelske ord i samtaler selv om vi har heeelt dekkende norske ord. "Jeg skal freshe meg opp", "Jeg ble skikkelig embarrassed altså!", "Bra sound, bra groove" osv... Arrrgh!! - Skraping med bestikk ned i tallerkner. Døøør av det! Svigerfar skal for alt i verden ha med seg hver eneste lille dråpe saus på fatet og skraper og skraper og skraper og jeg dør! - Slafsing på mat, tyggegummi eller drops. Vet ikke folk at munnen skal være igjen når en tygger?? - At jeg har en helt syk tendens il å få helt grusomme sanger på hjernen og så slår de opp telt der inne i mange dager før jeg får kastet dem ut. Fysj og føy! Selv gjør jeg helt sikkert mange ting som irriterer andre da, men det er jo ikke like viktig!
Gjest lekebøll Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes det var deilig å lese at folk som regelmessig avbryter andre har 60% større sjanse for å dø tidlig. Det er forøvrig jeg som pleier å beslaglegge begge armlenene, så jeg må kanskje foreta en liten innskjerping.
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 - Slafsing på mat, tyggegummi eller drops. Vet ikke folk at munnen skal være igjen når en tygger?? ..og enda mer irriterende er det hvis de stønner i tilegg! det er mat, ikke sex!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå