Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rigga meg til forran TV`n i går kveld for å trene min første runde med Pilates programmet. Men Herregud. Jeg synes programmet var greit nok til å begynne med, men det er jo ingen grenser for hvor myk du må være...Slet mer enn jeg koste meg, og ga opp etter en stund.

:roll:

Hvor lang tid tok det før dere klarte å gjøre alle mageøvelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen er som regel vanskelig fordi du ikke er vant til øvelsene. veldig få kan kjøre hele programmet med en gang.

Ta deg god tid og gjør øvelsene gjerne saktere enn i videoen, du vil få det til etter hvert :wink: myk blir man i alle fall!

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du klarte disse øvelsene? Jeg er ikke av den veeeldig tålmodige typen :briller: .

Og hvor lang tid tok det før du så resultater? Prøver å muntre opp meg selv her :-?

Skrevet

Skjønner hva du mener. Har prøvd det 3-4 ganger selv nå og synes det er et pes. Klarer ikke halvparten av øvelsene. Fikk vondt i ryggen av å ligge så mye og.

Skrevet
Skjønner hva du mener. Har prøvd det 3-4 ganger selv nå og synes det er et pes. Klarer ikke halvparten av øvelsene. Fikk vondt i ryggen av å ligge så mye og.

Jepp!!!

Akkurat nå så virker det som en uoverkommelig oppgave :sur:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hadde ikke noe særlig problem med noen av øvelsene jeg. Men dere får det sikkert til etter dere har prøvd de noen ganger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kaisa, hvor har du fått kjøpt videoen? Gjorde et søk på nett nå, men fant ingen steder i Norge hvor de selger den. Kjøpte du den fra USA?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du får kjøpt den på tv-shop

Skrevet
Hvor lang tid tok det før du klarte disse øvelsene? Jeg er ikke av den veeeldig tålmodige typen :briller: .

Og hvor lang tid tok det før du så resultater? Prøver å muntre opp meg selv her :-?

Tok 4-5 ganger.. resultater etter 3 uker.

Skrevet

Brukte også noen ganger før jeg klarte alle øvelsene (på 20 minutters videoen - har bare prøvd timesversjonen en gang og fant ut at jeg skulle holde meg til 20 minutter til jeg har klart den perfekt).

Hvis du får vondt i ryggen, holder du IKKE korsryggen nedi matta slik hun maser om :ler: hele tiden, og det er ikke bra. Dersom du ikke klarer å holde ryggen nedi, så skal du gjøre de modifiserte øvelsene til du blir sterk nok - det er kjempeviktig!!

Syns forøvrig dvdene var en strålende investering! (har bare hatt dem i 2 uker, og har ikke sett resultater enda, men jeg kjenner jeg blir støl selv om jeg ikke blir sliten/svett av øvelsene)

Gjest Muslingen
Skrevet

Hvor får man kjøpt DVD'er? Jeg kjøpte en Pilatesbok, og den er grei nok. Men det tar litt tid å drive å lese innimellom øvelsene. :ler: Hadde nok vært greiere med en DVD...

Skrevet
Hvor får man kjøpt DVD'er? Jeg kjøpte en Pilatesbok' date=' og den er grei nok. Men det tar litt tid å drive å lese innimellom øvelsene. :ler: Hadde nok vært greiere med en DVD...[/quote']

Tv-Shop :wink:

Skrevet

eller på cdon.com, play.com, dvd.com osv osv.. og seff tv shop som Lilleputt skrev! Men billigere alternativer på de to førstnevnte linkene ihvertfall. hørt om amazonas.com også, hvis jeg ikke husker feil.

du får forresten kjøpt dem på enkelte bohandlere også!

Skrevet

Takk for svarene. Fant litt trøst i de. Har trent styrke regelmessig i hele vinter og føler at jeg egentlig er godt trent. Kanskje teknikken min er feil rett og slett? Mest sannsynlig. Følte meg som en skikkelig stiv stokk der jeg lå. Prøvde å ta beina over hodet , men ga opp med pusteproblemer :hoho:

Hvor mange ganger i uka trent du Lilleputt når du merket resultater etter bare tre uker?? Høres ganske imponerende ut.

Skrevet

Jeg trente cirka 5 ganger i løpet av uka i tre uker. ble ganske overraska selv over at jeg fikk så fort resultater.. forandret ikke på kostholdet mitt heller :wink:

Skrevet
Jeg trente cirka 5 ganger i løpet av uka i tre uker. ble ganske overraska selv over at jeg fikk så fort resultater.. forandret ikke på kostholdet mitt heller :wink:

Som jeg tenkte; Imponerende!

Prøvde meg igjen i går kveld og kjenner det virkelig i magen, litt støl.

Hvorfor har du skiftet brukernavn forresten?

Skrevet

Hvorfor har du skiftet brukernavn forresten?

Les på 'personlige meldinger' :)

Lykke til med treningen, og fortell meg hvordan det går!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bare et lite spm. Hvordan var dere i kroppen i utgangspunktet? Høyde, vekt eks? Er godt trent og normalt tynn. Men har spilt håndball noen år, så det har gitt utslag i lår og ryggtavle, men det gjør ingenting. Har pilates noen virkning allikevel? Mtp vekt, at man blir smalere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...