AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg børster tennerne på hunden min hver morgen og kveld etter min egen tannpuss. (ikke med samme børste ) Og jeg lurer på om dette kanskje er overkill? Hvor ofte børster dere tennene på deres hunder? Anonymous poster hash: 35cbb...a9b
Gjest Cevita Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg børster tennene på hundene mine på kvelden. Fikk anbefalt dette av dyrlegen etter at den ene hunden min har fått problemer med tannstein, og da startet vi likesågodt med det på den andre hunden også. Brukte vel en ukes tid på tilvenning, men nå logrer begge halene entusiasisk når tannbørsten med levertannkremen nærmer seg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Var nylig hos veterinær for å fjerne tannstein på min 5 år gamle hund, og der ble jeg anbefalt å pusse tennene hans daglig nettopp for å unngå ny dannelse av tannstein. Vi har nå begynt å pusse en gang om dagen, men det er sikkert ikke noe i veien for å pusse to ganger heller hvis man har tid til det Anonymous poster hash: afeac...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Så bra! Godt å høre at det ikke er jeg som er helt tullerusk. Anonymous poster hash: 35cbb...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå