AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er av de som ikke føler seg fin i brudekjole ... Jeg har prøvd utallige snitt, men ser like teit ut i alt! I dag skal jeg prøve det eneste snittet jeg ikke har prøvd , prinsesse fasong . Disse synes jeg er fine, men ikke turt å ta de på meg da jeg er 40 år og sikkert ikke burde ha masse tyll og blonder? Anonymous poster hash: 909b2...2a8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Lykke til! Vil advare mot stroppeløs. Mange damer får heng over kjolen på ryggen. Veldig lite pent!Anonymous poster hash: 1b18d...a69 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Ja enig! Det er nok det første jeg sjekker, det er ikke pent😊TSAnonymous poster hash: 909b2...2a8
Wurtzel Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er 40 og har mange lag med tyll og blonder. Elsker prinsesse kjolen min. Kos deg. Drit alderen og finn noe du selv synes du er amashing i :-D:-D
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er 40 og har mange lag med tyll og blonder. Elsker prinsesse kjolen min. Kos deg. Drit alderen og finn noe du selv synes du er amashing i :-D:-D Så bra!😊jeg kjøpte den vakreste prinsessekjolen, den er helt nydelig!! Jeg er helt i ekstase hihi😊jeg driter heretter i alderen ! TSAnonymous poster hash: 909b2...2a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå