Gå til innhold

Krisehjelp til svarte ringer under øynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, svarte. Er bokstavelig talt MØRK blå under øynene, og relativt blek i huden. Bruker Bare Minerals light foundation, selv om den er hakket for mørk. Problemet mitt er da at min faste følgesvenn gjennom 9 år(!) "Coverstick" fra Maybelline som jeg bruker under øynene er tatt ut av sortimentet, og skjønner ikke hva jeg skal gjøre nå altså :P har prøvd en haug av dekkstifter til blåfargen under øynene, og coversticken er den eneste som har klart det :( ser kreftsyk ut uten den, faktisk fått spørsmål om jeg ikke er i form!! Ved hjelp av butikkansatt kjøpte jeg en fra Isadora, men denne var en vits, fikk meg til å se hvit og syk ut, pluss at den ikke dekket det grann.

Så til spørsmålet, har noen et tips om en knalldekkende dekkSTIFT (dvs ikke flytende) som er nøytral i fargen og dekker mørke ringer? Tas imot med uendelig stoor takknemlighet :) syns Mac virker interessant?!

Anonymous poster hash: a9eaa...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

itten%20copy.jpg

(oi ble det litt stort?) Som du ser må du ha en farge som er motsatt fra fargen du har øynene, dette gjelder jo stort sett med det meste. Personlig er jeg veldig glad i Mac sin studio finish concealer, studio finish skin corrector eller så har du studio conceal and correct palette.

• Liker 1
Skrevet

Glo minerals under eye concealer er veldig bra, har selv ganske mørke ringer under øynene.

Gjest kassycat
Skrevet

s1073980-main-hero.jpg

Denne her (Boing concealer fra Benefit) er den jeg har brukt nå ei stund etter flere års leting etter det samme. Den er veldig god å tykk, og dekker mine svartlilla ringer godt.. Det eneste som har blitt problemet de siste ukene, er at den har blirr tynnere og oljete, som gjør at jeg må ha den i kjøleskapet før jeg bruker den... :/ Så tar også i mot tips, lurer også på om noen andre har opplevd det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...