AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Tenk om man var flinkere til å ordlegge seg i fortvilte/desperate situasjoner! Jeg kom over en artikkel i bt.no "kjæresten ba meg begynne å trene" (jeg får ikke overført linken desverre). Eksen var et slikt tilfelle, men jeg fikk aldri formidlet hva jeg ønsket å formidle. Hun har et helt forferdelig kosthold - drikker kun brus, spiser en liten youghurt. Hun beveger seg minst mulig og er helt blottet for energi. Humøret er fylt meg aggresjon og likegyldighet, hun ser kun det verste i alt, helt blottet for positivitet. Å som jeg prøvde å få deg til å forstå, hadde jeg bare klart å formidle hvor viktig det var for meg at du tok vare på deg selv, slik at vi to kunne leve et lang, lykkelig og aktivt liv sammen!! Men ordene kom jo selvfølgelig ikke ut på den måten Vet ikke hva jeg vil med dette, måtte bare få det ut! Kanskje dette kan være en tankevekker for alle som sliter i forholdet? Ordlegge seg rett fra hjertet - ikke la impulsene ta kontroll! Jeg har iallfall lært, den harde veien. Du kommer alltid til å være elsket av meg, ønsker deg alt godt her i livet Anonymous poster hash: affc7...29a 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Det er nok for sent. Vi har såret hverandre nok. Hun har fått seg en ny kjæreste, håper han gjør der bedre enn meg jeg klarer meg alltid. Anonymous poster hash: affc7...29a
Egutt Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Føler med deg. Man lærer så lenge man lever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå