Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal!!! Kom akkurat på en sang jeg hørte på radio her en dag, men kan ikke huske tekst eller artist eller noe! Men hører sangen veldig fint inne i hodet mitt... har sjekket radionorge.no for å se om jeg fant den der på "spilt de siste dagene", men kunne ikke finne den! Er dere klare??

Tror den er fra 80-tallet, er en mann som synger, og i versene synger han litt rart, litt skrikete på en måte, så kommer det litt trommer tror jeg og det går over i refreng. Regrenget ligner litt på "Give love a bad name" av Bon Jovi, er iallefall den jeg begynner å nynne på når jeg skal gjengi låta.. Jeg blir gal! VET at den er kjent, men jeg klarer ikke finne navn eller noe! ARGH :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whitesnake - Fool for your loving

Bonnie Tyler - If you were a woman

Skrevet

Whitesnake - Fool for your loving

Bonnie Tyler - If you were a woman

Neei, ingen av de! Men takk for forsøket. Den går saktere enn whitesnake, også er det en mann som synger :) Herregud at det går an å være så håpløs som meg :ler:

Har lyst til å synge "... and I heard your beating" i refrenget, hahahahaha. Det er jo ikke rett. Hodet mitt gjør vondt :ler:

Skrevet

Neei, ingen av de! Men takk for forsøket. Den går saktere enn whitesnake, også er det en mann som synger :) Herregud at det går an å være så håpløs som meg :ler:

Har lyst til å synge "... and I heard your beating" i refrenget, hahahahaha. Det er jo ikke rett. Hodet mitt gjør vondt :ler:

Haha, "mann som synger" slo meg ikke inn før etter jeg postet! Det kan ikke være Florence + The Machine Cosmic Love?

Nå ble jeg så irr at jeg bare vil finne sangen! :laugh:

Skrevet

er det denne?
Skrevet

Haha, "mann som synger" slo meg ikke inn før etter jeg postet! Det kan ikke være Florence + The Machine Cosmic Love?

Nå ble jeg så irr at jeg bare vil finne sangen! :laugh:

Florence er jo ei dame daa :ler:

Jeg MÅ finne det ut... hjernen bare kverner og kverner. Har desverre ikke noe mer å komme med av info. Det er en typisk 80-tallssang, men den går ikke så alt for fort, typisk allsang refreng, veldig stor overgang fra vers til refreng. Det er faste, lange trommeslag som slår takta, og vokalen på versene er veldig spesiell og han synger i flere toneleier...

Skrevet

Halloooo, mannlig vokalist, 80-tallssang, ligner på "Give love a bad name" av Bon Jovi!?!? :ler:

Skrevet

Hvilken sjanger er det?

Skrevet

Hvilken sjanger er det?

Rock vil jeg anslå. Eller, rockpop kanskje! De spilte den på radio da jeg var på jobb, så mellom 16-20 alle dager ever egentlig :laugh:

Skrevet

Hmmm, skal prøve å lete. Nå får ikke jeg sove før den er funnet! :( Sånne ting gjør meg gal... :ler:

Skrevet

Florence er jo ei dame daa :ler:

Jammen hallo sorry da! Jeg visste jo ikke det :fnise:

Legger meg ikke før sangen blir funnet! :danse:

Skrevet

BEDS ARE BURNING - MIDNIGHT OIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD! Fikk endelig knota meg til å nynne noe mannen forstod og han fant den frem til meg :ler: TAKK GUD!

• Liker 1
Skrevet

Husker du noe av teksten?

Anonymous poster hash: 975d7...3d7
Skrevet

Så bra!! :blomst::fnise:

Anonymous poster hash: 975d7...3d7
Skrevet

BEDS ARE BURNING - MIDNIGHT OIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD! Fikk endelig knota meg til å nynne noe mannen forstod og han fant den frem til meg :ler: TAKK GUD!

Haha herlig! :tommelsmil:

Skrevet

Haha herlig! :tommelsmil:

Nå kan vi endelig sove :ler:

• Liker 1
Skrevet

åå så bra:D gikk i 10 år og prøvde og finne en sang en gang:P så jeg hadde hjelpi til til du fant den:P

Skrevet

åå så bra:D gikk i 10 år og prøvde og finne en sang en gang:P så jeg hadde hjelpi til til du fant den:P

Hehehe, godt å høre! Uff, så lenge!??!?! Herregud, du må ha vært utslitt i hodet! :ler:

Skrevet

Hehehe, godt å høre! Uff, så lenge!??!?! Herregud, du må ha vært utslitt i hodet! :ler:

ja:P var så glad når jeg fant den:P

Skrevet

Det var faktisk den første sangen de spilte på radio norge i dag da jeg begyte på jobb :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...