inlovewith Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Uff.. Jeg er i litt kinkig situasjon her. Bestevennina mi og jeg har stått sammen gjennom tykt og tynt i mange år. Vi har mange fine minner og jeg vil ikke miste henne. Men hun og samboeren min er som hund og katt... De går overhode ikke overrens! Hun har ikke vært noen fan av tidligere typer heller, men denne gangen er det ganske ekstremt. Grunnen til at hun mener samboeren min ikke er bra nok, er nok at hun har sett oss krangle en del ganger. Samboeren min er av den sjalue typen, men jeg kan ikke si at jeg er så mye bedre selv. Men det den godeste vennina mi ikke ser er at de fleste kranglene har blusset opp pga noe dumt hun har sagt. Spesielt om den gangen hun busta meg og eksen... Samtidig som jeg skjønner at hun bekymrer seg over meg når han blir litt sur på dette må hun da skjønne at dette ikke er noe gøy for han? Er det rart han reagerer på en dårlig måte? Hver gang hun er på besøk klarer hun å bringe opp den samme historien... Nå har det kommet til at samboeren er møkklei av henne og hun vil at jeg skal gå fra han... Hvem er det som overreager her? Jeg hadde ikke vært så overlykkelig selv om det hadde gått andre veien. Jeg vil helst ikke vite så mye om hans sexliv før meg. Rart med det, ikke sant... Nå blir det til at hun ikke kommer på besøk og at han ikke blir med meg til hjemstedet mitt for å møte familien min og henne... Jeg er så oppgitt, og jeg klarer ikke bestemme meg for hvem som oppfører seg dårlig her. Blæh..
Cdcover Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Vil helt klart si at det er veninnen din som er urimelig i dette tilfellet. Og som du selv sier, har hun ikke vært begeistret for tidligere kjæreste heller. I mine øyne kan dette tyde på en slags form for sjalusi. Uansett om jeg mener hun er urimelig, er det dårlig av dem begge å sette deg i denne situasjonen. Kan ikke se at samboeren din er den du burde bære nag for, men heller denne veninnen som ikke klarer å la være å bringe dem samme historien på bane gang på gang når hun vet hva det resulterer i. 1
dillyduzit Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Nå er jeg ikke helt ukjent i den situasjonen da jeg har vært i den selv, bare med søster og hennes eks. Jeg tror tingen er at de må faktisk snakke sammen. Om de vil skrike, ja la dem skrike til hverandre. Men jeg syntes hun overreager ved å faktisk foreslå at du skal gå i fra ham. Er du glad i han, da er saken avgjort, du blir. Om de absolutt ikke klarer å se trynet til hverandre så holder du dem unna hverandre og prater ikke om dem til dem. Ga det noe mening? Jeg kan jo hvertfall fortelle hvordan jeg og eksen til søsteren min fikset hele problemet. Jeg hadde aldri likt han egentlig sånn in the first place, men ok la gå tenkte jeg. Men med spydige kommentarer og når jeg fikk se hvordan han behandlet søsteren min så fikk jeg nok. En dag ble det en så heftig krangel mellom oss, og han fikk selvfølgelig bitch-slap rett i fjeset for hva han hadde sagt. Det gikk maaaange mnd, men vi begynte å snakke smått, og fikk til å føre samtaler. Men stemningen var jo alltid litt "klein". Det er mer til historien, men dersom en av de to leser dette, kan de kjenne meg igjen.. så sensuret. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Uff.. Jeg er i litt kinkig situasjon her. Bestevennina mi og jeg har stått sammen gjennom tykt og tynt i mange år. Vi har mange fine minner og jeg vil ikke miste henne. Men hun og samboeren min er som hund og katt... De går overhode ikke overrens! Hun har ikke vært noen fan av tidligere typer heller, men denne gangen er det ganske ekstremt. Grunnen til at hun mener samboeren min ikke er bra nok, er nok at hun har sett oss krangle en del ganger. Samboeren min er av den sjalue typen, men jeg kan ikke si at jeg er så mye bedre selv. Men det den godeste vennina mi ikke ser er at de fleste kranglene har blusset opp pga noe dumt hun har sagt. Spesielt om den gangen hun busta meg og eksen... Samtidig som jeg skjønner at hun bekymrer seg over meg når han blir litt sur på dette må hun da skjønne at dette ikke er noe gøy for han? Er det rart han reagerer på en dårlig måte? Hver gang hun er på besøk klarer hun å bringe opp den samme historien... Nå har det kommet til at samboeren er møkklei av henne og hun vil at jeg skal gå fra han... Hvem er det som overreager her? Jeg hadde ikke vært så overlykkelig selv om det hadde gått andre veien. Jeg vil helst ikke vite så mye om hans sexliv før meg. Rart med det, ikke sant... Nå blir det til at hun ikke kommer på besøk og at han ikke blir med meg til hjemstedet mitt for å møte familien min og henne... Jeg er så oppgitt, og jeg klarer ikke bestemme meg for hvem som oppfører seg dårlig her. Blæh.. Synes også det virker som venninna di er sjalu. Hun oppfører seg dårlig ved å bringe opp den samme hendelsen kun for å skape kvalme. Har selv ei venninne som ikke liker kjæresten min, og jeg krever ikke at hun skal like ham (han liker ikke henne heller) men til tider har hun oppført seg direkte forkastelig i mine øyne. Det har gått så langt at jeg ikke anser henne som en av mine nærmeste venninner lenger, og jeg irriterer meg konstant over henne. Føler med deg, det er helt forferdelig å være midt oppi det. Klem til deg.Anonymous poster hash: 2343f...aef 1
inlovewith Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2014 Synes også det virker som venninna di er sjalu. Hun oppfører seg dårlig ved å bringe opp den samme hendelsen kun for å skape kvalme. Har selv ei venninne som ikke liker kjæresten min, og jeg krever ikke at hun skal like ham (han liker ikke henne heller) men til tider har hun oppført seg direkte forkastelig i mine øyne. Det har gått så langt at jeg ikke anser henne som en av mine nærmeste venninner lenger, og jeg irriterer meg konstant over henne. Føler med deg, det er helt forferdelig å være midt oppi det. Klem til deg.Anonymous poster hash: 2343f...aef Ja det er det! Skulle bare ønske de klarte å være i samme rom uten å lage noe leven. Hun sier alltid at han overreager sånn og hun syns det er så skummelt... Men ingen vil vite skitne detaljer om sexen til dama og eksen! Samtidig er det jeg som får dårlig samvittighet. Vet ikke helt hvorfor men. Tror jeg må ta en alvorsprat med henne. Han har i utgangspunktet ikke noe imot henne. Før hun sier noe dumt igjen da.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Ja det er det! Skulle bare ønske de klarte å være i samme rom uten å lage noe leven. Hun sier alltid at han overreager sånn og hun syns det er så skummelt... Men ingen vil vite skitne detaljer om sexen til dama og eksen! Samtidig er det jeg som får dårlig samvittighet. Vet ikke helt hvorfor men. Tror jeg må ta en alvorsprat med henne. Han har i utgangspunktet ikke noe imot henne. Før hun sier noe dumt igjen da. Det at hun sier han overreagerte vitner om manipulasjon, når det er helt tydelig at det hun driver med ikke er greit. Hun prøver å få det til å virke som han er problemet, selv om hun ganske sikkert er klar over hva hun gjør. Du bør nok snakke med henne, men vær obs på at hun muligens setter seg i forsvarsposisjon og prøver å gi deg dårlig samvittighet. Slik får hun overtaket igjen.Anonymous poster hash: 2343f...aef
frksølekopp Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Min ungdomsskole kjæreste(3 år) og daværende besteveninne er nå kjærester! Kunne ikke være med de to samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå