AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Er dette helt normalt. Jeg blir litt oppgitt og irritert når jeg ser norske damer være med utenlandske menn. Hvordan i all verden kan det ha seg? Hilsen norsk mann Anonymous poster hash: c14fc...6dd
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg blir oppgitt over folk som skal blande seg inn i andres privatliv. Anonymous poster hash: 1ccb4...8d5 22
ViljaH Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 De er hyggelige og pene og snille og morsomme og sjarmerende?? 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Jeg blir oppgitt over folk som skal blande seg inn i andres privatliv. Anonymous poster hash: 1ccb4...8d5 Jeg blander meg ikke inn i andre sitt privatliv, men jeg bare spør. Anonymous poster hash: c14fc...6dd
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Jeg blir oppgitt når menn roter rundt med flere kvinner og dumper alle for en helt annen dame etter å ha knullet alle og lovet gull og grønne skoger til alle, og lånt penger av alle. Hvorfor gjør menn slik tror du? Anonymous poster hash: b0315...9fe 23
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Når skal menn forstå at kvinner ikke er deres eiendom selv om de er norske???? Anonymous poster hash: b0315...9fe 25
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er en utenlandsk mann og det gleder meg å høre at det irriterer rasister hver gang jeg tar med meg en norsk dame hjem. Anonymous poster hash: 51bec...55b 33
Tøytigern Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Er dette helt normalt. Jeg blir litt oppgitt og irritert når jeg ser norske damer være med utenlandske menn. Hvordan i all verden kan det ha seg? Hilsen norsk mann Anonymous poster hash: c14fc...6dd Norske damer vil være sammen med en MANN. Ikke en "utlending". Lær deg at dette er situasjonen 17
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Det er vel bare naturen det at man er redd for å miste eventuell kone tenker jeg Det var årsaken jeg trodde. Og dere jenter er ikke noe bedre selv, ser at det er dobbelt så mye hat mot menn som skaffer seg utenlandsk kone. Anonymous poster hash: c14fc...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Er det mulig?? Fyfader så dumt innlegg! Anonymous poster hash: a7c4f...49a 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Er det mulig?? Fyfader så dumt innlegg!Anonymous poster hash: a7c4f...49a Vel, en befolkning på 10 -1 = 9. Med en befolkning på ca. 1:1, går det da ikke opp. Så jeg er ikke helt på jordet. Anonymous poster hash: c14fc...6dd
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Hehe... Jeg snakker i blant stygt om damer. Det er BARE fordi de svarer slikt: vet ikke helt, mjaa, får se, senere, kanskje, sender melding men gjør det ikke, "opptatt", må gå til en avtale, osv... Anonymous poster hash: ebcca...f7c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Det er vel bare naturen det at man er redd for å miste eventuell kone tenker jeg Det var årsaken jeg trodde. Og dere jenter er ikke noe bedre selv, ser at det er dobbelt så mye hat mot menn som skaffer seg utenlandsk kone. Anonymous poster hash: c14fc...6dd Jeg har ingenting imot at en mann finner seg en kone han elsker som tilfeldigvis har vakker brun hud og svart hår. For alt vi vet kan hun også ha blå øyne og blondt hår og være fra Europa, Amerika eller Sør Afrika.... Anonymous poster hash: b0315...9fe 2
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Tror ikke det er så poppis å date eller ha seg med utenlandske menn, ihvertfall ikke innvandrere. 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Hehe... Jeg snakker i blant stygt om damer. Det er BARE fordi de svarer slikt: vet ikke helt, mjaa, får se, senere, kanskje, sender melding men gjør det ikke, "opptatt", må gå til en avtale, osv... Anonymous poster hash: ebcca...f7c Mener du at jeg snakker stygt? Det var ikke meningen i alle fall. Anonymous poster hash: c14fc...6dd
Tøytigern Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Det er vel bare naturen det at man er redd for å miste eventuell kone tenker jeg Anonymous poster hash: c14fc...6dd Meh. De aller fleste ender opp med å rote med noen de mener er macho. Men når de oppdager at de har veldig forskjellig verdigrunnlag og/eller kultur, så putler de seg ivei og blir gift med en som har samme kulturbakgrunn og etnisitet som dem selv. Endret 15. februar 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Tror ikke det er så poppis å date eller ha seg med utenlandske menn, ihvertfall ikke innvandrere. Haha, og hvem er innvandrere tror du? Ja, hvem er egentlig disse store og stygge innvandrerene det snakkes om? Polakker? Svensker, finner, dansker, engelskmenn, nederlendere, franskmenn? Osv? For det er flest innvandrere av disse hvite og bleke mennene visste du ikke det? Anonymous poster hash: b0315...9fe 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Vet ikke deres erfaringer jeg. Beste venner jeg har hatt er muslimer! De har respekt Mer enn noen jeg har møtt. De tok vare på meg da jeg var ute å kjøre. De reddet faktisk. Og nei!: vi hadde ikke sex! De fulgte meg hjem, og sa at jeg fortjente et bedre liv . Så mye pga dem at jeg klarte meg. Ingen norske som brydde seg gitt! Så evig takknemlig til mine muslimske mannlige venner <3Anonymous poster hash: a7c4f...49a 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 Fordi de (veldig ofte) er penere? Anonymous poster hash: af807...a0a 2
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2014 #20 Skrevet 15. februar 2014 Haha, og hvem er innvandrere tror du? Ja, hvem er egentlig disse store og stygge innvandrerene det snakkes om? Polakker? Svensker, finner, dansker, engelskmenn, nederlendere, franskmenn? Osv? For det er flest innvandrere av disse hvite og bleke mennene visste du ikke det? Anonymous poster hash: b0315...9fe Det er så utrolig forutsigbart her på kg. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå