AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Hva er dine største irritasjonsmomenter?(Her er noen av mine) 1. Folk som stirrer.. (det er aldri greit!!!) 2. Folk som spyr på utesteder, og du faktisk må trakke i det 4. Bussjåfører som ser at det er noen på vei til bussen, men kjører ikke før han/hun står rett utenfor. Idioter ass! 5. Bussjåfører som kjører akkuratt når du skal til å sette deg ned, så du holder på å gå i bakken. 6. Naboer som følger med på alt du gjør. Det var noen av mine.. Anonymous poster hash: fc285...862
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 At psykopater skal få dure på og ødelegge andre mennesker!!!!!!!!!Anonymous poster hash: 6f9f3...172 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 OG, glemte en viktig en. Folk som på DØD og liv må vise acnelappen på skjerfet… Ser så dumt ut Anonymous poster hash: fc285...862 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 At psykopater skal få dure på og ødelegge andre mennesker!!!!!!!!!Anonymous poster hash: 6f9f3...172 Enig i den der. Anonymous poster hash: fc285...862
Tøytigern Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 At naboen min er rasist. At de i det hele tatt finnes folk som er rasister på ramme alvor. 2
Gjest Crazycatlady Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Folk som er overnysjerrige. Folk som ikke klarer å lese informasjon på skilt osv og står der som dumme nek og ikke skjønner noe. Folk som ikke vil innrømme at de tar feil. At alt skal være så overfladisk. Folk som er overopptatt av været og hver gang du ser dem så er det mas om hvor fælt det er uansett. Enten så er det for vått, for tørt, for lite snø, for mye snø osv. Hvem bryr seg? Rasister og folk som behandler dem som er svakere enn seg selv dårlig. Folk som er så ensporet i tankegangen at de ikke klarer å forstå at ikke alle andre mener akkurat det samme som dem. Edit: Folk som skal være så vittige og bedre enn alle andre på Facebook. Sitter der og ser ned på de som oversharer om unger og de som legger ut bilder av seg selv. Men så oversharer de like mye selv og legger ut profilbilder som er sånn typisk bare for å få masse oppmerksomhet. Det er jo selvsagt greit å overshare så lenge det er et godkjent tema Endret 15. februar 2014 av Crazycatlady 1
Gjest Belle âme Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Sikkert masse meir men: Mennesker Ting mennesker gjer Ting mennesker seier Ting mennesker etterlater seg.(f.eks andre mennesker) -Smatting -Stirring -Ein viss person i klassa mi. -Bråk -Plystring -Acneskjerf, canada goose, parajumper osv. -Folk som blander seg inn i alt -Folk som trur dei er mor mi. -Folk som snakker til meg når eg er sur. -Folk som skriver til meg(f.eks på facebook) når eg ikkje gidder å skrive! -At folk skriver ok. -Når folk skriver;"hei." Eg;"hei" også logger dei av... -Folk som bruker lang tid på å komme til poenget. -Når eg er dødstrøtt og personen(e) du prater meg tar aldri hintet. -Når folk ikkje tar hint. -Når eg ikkje har meir vatn igjen i vannflaska mi og må gå heilt opp klokka 4 om natta for å fylle meir. -Når eg våkner med sjukt vondt i halsen. -Når kattane vekker meg 4-5 om natta og eg må gå heilt opp for å kaste dei ut(ja KASTE dei ut på ein snill måte) -Når kattane tigga etter mat når dei har det! -Folk som blir sure uten grunn. -Religiøse folk. -Religion. -Rle. -Skule. -Lærere. -Få mindre enn 5 i karakter. -Skrivefeil som f.eks: eg TØRR ikkje. Eg VILL ikkje. Eg SKALL ikkje. Eg skal TILL Oslo. -Utlendinger som trur dei kan gjere det dei vil. -Snorking! -Favorittisering. -Når noken vekker meg tidlig i ein helg heilt uten grunn. -Når mobilen har dårlig med strøm og eg har ikkje lader. -Når eg glemmer å ta på deo og/eller parfyme og dør nesten av stanken. -Optimista når eg e sur og pessimistista når eg er glad. -Når folk som ikkje har peiling på hund, kjøper seg ein. -Folk son ikkje kastrerer/sterilisere kattene sine. -Å ikkje finne det eg har lyst på i kjøleskapet eller skap, spesielt når eg er aleine heime. -Når foreldra mine kommer tidligare enn det eg hadde trudd når eg er aleine heime. -At eg ligger dødssulten i senga mi klokka 3-4 om natta. -At eg legger meg seint kver skuledag forså å angre noke så inni helvette om morningen. -Skryteunger. -Oppmerksomhetssjuke folk. -Løgnere. -Folk som klager på andre og ikkje er bedre sjøl. -Folk som seier at andre er ekle, feite og stygge. -Anonyme unger som slenger dritt til folk. -Folk som seie stygge ting om 1D som ikkje er sant. Taylor swift og the wanted. -Edderkopper og når det er edderkopper i huset. -Når eg har glemt ein bok vi har lekse i på skulen. -Når det er så varmt på rommet at du koker og det er ubehagelig i magen uansett kor/kordan du ligger. Har du ikkje dyne på deg så beføler "noken" deg. Er døra open så er det "noken" som ser på deg. Er vinduet ope så blir det for kaldt. -Navnet mitt. -At folk er ekstremt gode i ting(Er misunnelig for eg er ikkje god i noke) -Tynne og pene folk(misunnelig) -At noken behandler andre normale folk som ein gudinne. -Folk som seier at eg har stygt hår, er lav eller svak. -Når folk seier at eg er tynn(eg veit at det er løgn) -Når venninnene mine sier til læreren min at jeg ikke spiser så mykje(det har skjedd) -Folk som trur dei er morsomme også er dei bare kleine. -Fake latter. -reklame. -Når eg holder mobilen, ipaden eller pcen over tryne så mister eg den og det gjer så vondt! -Når folk lener seg over meg. -Når vi må spille gitar. -Høylydt pusting. -Folk som trur at andre blir rede dei bare dei banner og slammer med ting. -Røykere. -Busser. -At eg må redigere dette innlegget 1084744849 ganga for det er så masse skrivefeil! Dette blei veldig masse og det er sikkert meir Endret 16. februar 2014 av Belle âme
Nixnick Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Når jeg inviterer til fest en måned i forveien, og folk ikke en gang gidder å svare at de ikke kommer... SKUFF! 2
Rapunzel_ Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Folk som ikke stopper for fotgjengere ved en fotgjengerovergang, når de kjører bil. At folk ikke rydder opp etter seg når de åpenbart har rotet, og dermed "forventer" at andre skal gjøre det for dem. At folk sier f.eks. "åh, så fin genser, er den ny? Hvor har du kjøpt den?" så kommer de med akkurat lik genser neste dag. Folk som skifter mening bare for å ha samme mening som andre. Folk som MÅ dra på matbutikken 2 minutter før stengetid (ja, jobber i matbutikk). At folk mener de vet "alt" fordi "broren til kjæresten til bestemora til nevøen til tanta til bestevennen" jobbet med det for fem år siden, og derfor kan han/hun alt innenfor det fagfeltet.
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Sikkert masse meir men: Mennesker Ting mennesker gjer Ting mennesker seier Ting mennesker etterlater seg.(f.eks andre mennesker) -Smatting -Stirring -Ein viss person i klassa mi. -Bråk -Plystring -Acneskjerf, canada goose, parajumper osv. -Folk som blander seg inn i alt -Folk som trur dei er mor mi. -Folk som snakker til meg når eg er sur. -Folk som skriver til meg(f.eks på facebook) når eg ikkje gidder å skrive! -At folk skriver ok. -Når folk skriver;"hei." Eg;"hei" også logger dei av... -Folk som bruker lang tid på å komme til poenget. -Når eg er dødstrøtt og personen(e) du prater meg tar aldri hintet. -Når folk ikkje tar hint. -Når eg ikkje har meir vatn igjen i vannflaska mi og må gå heilt opp klokka 4 om natta for å fylle meir. -Når eg våkner med sjukt vondt i halsen. -Når kattane vekker meg 4-5 om natta og eg må gå heilt opp for å kaste dei ut(ja KASTE dei ut på ein snill måte) -Når kattane tigga etter mat når dei har det! -Folk som blir sure uten grunn. -Religiøse folk. -Religion. -Rle. -Skule. -Lærere. -Få mindre enn 5 i karakter. -Skrivefeil som f.eks: eg TØRR ikkje. Eg VILL ikkje. Eg SKALL ikkje. Eg skal TILL Oslo. -Utlendinger som trur dei kan gjere det dei vil. -Snorking! -Favorittisering. -Når mobilen har dårlig med strøm og eg har ikkje lader. -Når eg glemmer å ta på deo og/eller parfyme og dør nesten av stanken. -Optimista når eg e sur og pessimistista når eg er glad. -Når folk som ikkje har peiling på hund, kjøper seg ein. -Folk son ikkje kastrerer/sterilisere kattene sine. -Å ikkje finne det eg har lyst på i kjøleskapet eller skap, spesielt når eg er aleine heime. -Når foreldra mine kommer tidligare enn det eg hadde trudd når eg er aleine heime. -At eg ligger dødssulten i senga mi klokka 3-4 om natta. -At eg legger meg seint kver skuledag forså å angre noke så inni helvette om morningen. -Skryteunger. -Oppmerksomhetssjuke folk. -Løgnere. -Folk som klager på andre og ikkje er bedre sjøl. -Folk som seier at andre er ekle, feite og stygge. -Anonyme unger som slenger dritt til folk. -Folk som seie stygge ting om 1D som ikkje er sant. Taylor swift og the wanted. -Edderkopper og når det er edderkopper i huset. -Når eg har glemt ein bok vi har lekse i på skulen. -Når det er så varmt på rommet at du koker og det er ubehagelig i magen uansett kor/kordan du ligger. Har du ikkje dyne på deg så beføler "noken" deg. Er døra open så er det "noken" som ser på deg. Er vinduet ope så blir det for kaldt. -Navnet mitt. -At folk er ekstremt gode i ting(Er misunnelig for eg er ikkje god i noke) -Tynne og pene folk(misunnelig) -At noken behandler andre normale folk som ein gudinne. -Folk som seier at eg har stygt hår, er lav eller svak. -Når folk seier at eg er tynn(eg veit at det er løgn) -Når venninnene mine sier til læreren min at jeg ikke spiser så mykje(det har skjedd) -Folk som trur dei er morsomme også er dei bare kleine. -Fake latter. -reklame. -Når eg holder mobilen, ipaden eller pcen over tryne så mister eg den og det gjer så vondt! -Når folk lener seg over meg. -Når vi må spille gitar. -At eg må redigere dette innlegget 1084744849 ganga for det er så masse skrivefeil! Dette blei veldig masse og det er sikkert meir Finnes det i det hele tatt noe du er fornøyd med? 6
Gjest Belle âme Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Finnes det i det hele tatt noe du er fornøyd med? Vel...Eg digger morsomme folk da btw: Fann 1 ting til som irriterer meg: At folk klager på latteren min.
foureyes Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 1. Når folk ikke gjør rett for seg, generelt. For eks. at de tar kjøring som en selvfølge, og forventer at andre skal stille opp for dem, nesten uten et "takk for turen" eller en liten betaling. 2. At folk først og fremst tenker på seg selv, på andres bekostning. 3. Når andre rundt meg skryter uhemmet av seg selv og sitt. Og tror de er bedre enn de fleste andre, på grunn av sosial status eller utseende. Ingen er bedre enn andre, alle har vel lik verdi? Ikke alle ser nettopp det. 4. Når folk smatter. 5. Mennesker som tenker at de har mer verdi enn dyrene rundt oss. 6. At de som innvandrer til Norges land, ikke respekterer den norske kultur. 7. De som ikke "skjønner" eller aller helst vil innrømme at rasisme dessverre går begge veier. Og at vi som opplever "hvit rasisme" også føler oss støtt i situasjoner, der hudfargen vår har noe å si for en real respekt. Det var det jeg kom på i farten:)
Gjest Tamsi Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Jeg blir forbannet når noen stiller seg opp ved siden av meg i f.eks et busskur og fyrer opp en røyk. Jeg blir dårlig bare av lukten.
Marie90 Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Folk som er overopptatt av været og hver gang du ser dem så er det mas om hvor fælt det er uansett. Enten så er det for vått, for tørt, for lite snø, for mye snø osv. Hvem bryr seg? Enig i den. Jeg mener det burde vaert EN ko i matvarebutikken spesifikt for folk som vet hva de driver med. Mennesker som er ineffektive av natur irriterer meg. Etter du har lagt opp maten paa baandet saa legger du matskilleren bak varene saa nestemann kan begynne aa legge paa med en gang. Du begynner aa pakke mens varene bipes. Dersom du ikke er ferdig aa pakke naar du skal betale, saa tar du likevel frem kortet og setter det inn. Inn med kortet, pakk et par varer, tast inn kode, pakk et par varer osv. Den type veldig enkle multitasking er visst fremmed for mange. Stod bak en idiot igaar som sakte maa pakke seg helt ferdig foer han skal betale, hvorpaa han SAKTE leter etter lommeboken. Den kan du jo ta frem mens vedkommende foran deg betaler. 1
Gjest Exstrana Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 - Høylytt tygging(når det surkler rundt i munnen) og smatting. - Treige folk. Sånne som bruker ekstremt lang tid på alt! - De som alltid må smatte før de skal si noe! - Dumme spørsmål som f.eks "Fryser du?", også står jeg der og hutrer og skjelver!
Gjest pærecider Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Røykere i busskur, spesielt når det regner og alle de andre har samlet seg utenfor skuret mens vedkommende damper i vei. Folk som står i veien i rulletrappa. Folk som later som om de ikke ser når toget fylles opp og de har et sete fullt av vesker og ræl. De som har badet i parfyme før de skal med på toget. Folk som ser ned på en som har et fysisk handikap. Elsker å ta rotta på dem og bevise at jeg er like smart, om enn smartere enn dem. Fjeset deres.. Totalt priceless! Når dataen og internettet ikke funker. Idioter som på død og liv skal kose med Terrierfjomp selv om jeg sier at han er redd og det er åpenbart at han trekker seg unna dem.
Tøytigern Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Syklister som tvinger seg fram i trafikken for å bevise at de er traffikanter. Vil de dø, eller? Eller syns de at det er iorden å forårsake en ulykke der andre kjører inn i hverandre, sånn at de kan demonstrere at de mener biler gir dem for lite plass i oslo-trafikken? Faens iddioter!
gjest_kg Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 - Smatting og slafsing. - Personer som går grusomt sakte foran meg, og som ikke flytter seg til side for andre så de kan gå forbi - enda de merker de bak blir irritert. - Folk som aldri tar hintet. - De som klager på at andre bråker, så er de faktisk en av de som bråker selv 1
Gjest Dansedilla Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 - Slafsing, smatting, tygge med munnen åpen og høylytt svelging. - Når folk mener jeg skal gjøre noe, men ikke sier hva jeg skal gjøre. Er ikke tankeleser! - Folk som alltid kommer for seint. - Bedrevitere.
Stråbærry Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Folk som går flere i bredden, gjerne i sikksakk og saaakte slik at jeg ikke kommer forbi. Folk som stiller seg midt på i rulletrapper og rullefortau slik at jeg ikke kommer forbi. Hundeeiere som absolutt skal la hunden sin hilse på min selvom jeg tydelig har signalisert at min hund ikke skal hilse, ved å stoppe helt opp for å la dem passere. Han som kom med sin lille dachspølse og som svarte at hunden hans bare kunne bite igjen om min bet hans(bikkja mi er diger) Folk som tror de eier veien bare fordi de ha større bil enn meg- nei jeg lar deg ikke snike forbi min lille yaris bare fordi du har suv. Naboen som parkerer midt i en sving slik at alle andre blir utsatt for fare når de skal forbi-bare fordi han ikke gidder å kjøre rundt huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå