Øyvind H Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Jeg har en sånn lagd slik for 2000 år siden. Jeg kjøpte den i Israel for 3 måneder siden. Hva synes dere at den skal bli brukt til ? Jeg er en mann. Endret 14. februar 2014 av Øyvind H
Emelisse Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Sove i billettkø for å kjøpe billetter til Harry Potter/Ringenes herre/Hobbiten-premiereforestilling Som over, men visning av filmen Gotham Nights tidlig på 90-tallet Sitte på studenthybel og spille (Advanced) Dungeons & Dragons med kompiser som aldri har sett dagslys og er redde for jenter Som over, men annet spillsystem Alt annet utgår. 1
Gjest Tigress Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Om han er svart og i eksklusivt stoff kan du bruke han som ytterplagg til kjole og kvitt, med flosshatt. Kan hende ikkje så mange som brukar livkjole og flosshatt så ofte, men det er i alle fall veldig kult. Synest eg.
Øyvind H Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Om han er svart og i eksklusivt stoff kan du bruke han som ytterplagg til kjole og kvitt, med flosshatt. Kan hende ikkje så mange som brukar livkjole og flosshatt så ofte, men det er i alle fall veldig kult. Synest eg. Denne var en god ide, jeg tenkte å lage en svart gjennomsiktig stoff som har samme form som denne grønn i en bilde http://th04.deviantart.net/fs11/PRE/f/2007/118/c/a/Cloak_and_Mantle_by_hawkthrower.jpg Da faller damene for meg, HELT sikkert. Endret 15. februar 2014 av Øyvind H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå