AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 kan dere som er så forbanna sure å frekke hele tia la være å svare på noe hvis dere alltid skal svare så frekt og usakelig. er så dritt lei av at hver gang noen spør om råd og hjelp fra noen så er det så mange frekke ufordragelige svar! skjerp dere! Anonymous poster hash: 0aea0...31a 16
Gjest tinbjo1 Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Helt enig! Er mange her som kommer med stygge kommentarer. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg også, men etter å ha vært her en tid, så vet jeg at mange bruker KG som sin personlige søppelbøtte og at mange ser ut til å oppleve skadefro glede ved å svare frekt. For min del kan litt frekkhet og arroganse være et morsomt krydder i nettdebatt, men noen bør virkelig rulle inn puppen med frekkhetene sine, som de kommer med i tide og utide, til alle slags mennesker i alle slags situasjoner. Anonymous poster hash: fd3cc...649 7
Cuddlegirl Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Veldig enig. Må gå an å spørre om råd uten å få masse piss tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Ikke bare frekke, enkelte virker å være psykopater! Anonymous poster hash: b41cd...416 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 godt å se at det er flere som er enige. å til deg som er møkk lei av ABere. det er jo ihvertfall ikke frekt eller stygt mot andre, i motsetning til dem som er frekke og ufordragelige bare fordi man spør om råd eller tips her inne Anonymous poster hash: 5ca7b...1db 2
kloss Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er enig og jeg blir kvalm av all trakasering og mobbing og personangrep som foregår på kvinneguide. Fæle mennesker som plager andre. :-( 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 "På seg selv kjenner man andre". Ikke rettet til deg TS, men til en viss annen person her inne som anklager andre for noe som høres veldig kjent ut... for vedkommendes egen del. Anonymous poster hash: f308a...013 7
Chia Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Virker som det er en del mentalt ustabile folk her ja... Forumet er jo kjent for å la folk som spør om noe gjennomgå noe syyykt. Det er nok mange triste folk der ute som har behov for å legge gørra si over på andre via dette forumet 3
Tøytigern Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Syns det blir litt selvopptatt når man må gå inn i en tråd bare for å si noe hinsides til en bruker. Det må gå an å vise litt respekt for TS. Det er jo ekte mennesker med ekte følelser som sitter og spør om noe. Man må ikke gå inn i en tråd og skrive det man tenker bestandig. Det er lov å la være å forsøke å dra fokus over på det man selv synes om TS sitt spørsmål... 1
#Sunrise Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Jeg trur høyt AB bruk og frekke folk henger sammen! folk er redd for og bli hetsa og bruker AB, folk bruker også AB for og hetse andre og kunne slenge mye dritt! 2
Gjest Blanchefleur Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Jeg tror det gagner samfunnet å ha en dumpeplass som kg. Samfunnet rundt oss forventer og krever positivitet døgnet rundt. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten denne muligheten til å være brutalt ærlig. Verden består av like mye dritt som rosa pastellskyer. Heldigvis
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Helt enig med deg TS, mange frekke mennesker her inne. Håper virkelig ikke at menneskene på kg er represantive for resten av norges befolkning. Det er blitt sånn at man tør nesten ikke å spørre om noe her inne. Anonymous poster hash: 12548...1b3 4
Gjest Citronella Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Og jeg er møkk lei PK-brukere. Og smarte brukere som bedriver hersketeknikk. Og jeg er møkk lei kameraderi på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har vært i mange forumer i de siste årene, og Kvinneguiden er definitivt et av forumene som har den mest elendige modereringen. Jeg jar gått mer og mer over til å bruke andre forum som diskusjon.no, fordi de faktisk tar jobben sin seriøs og er faktisk rettferdig. Alle blir faktisk dømt likt etter reglene, uavhengig om brukeren er venn med modene/adminene. Anonymous poster hash: 340b7...b05 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har vært i mange forumer i de siste årene, og Kvinneguiden er definitivt et av forumene som har den mest elendige modereringen. Jeg jar gått mer og mer over til å bruke andre forum som diskusjon.no, fordi de faktisk tar jobben sin seriøs og er faktisk rettferdig. Alle blir faktisk dømt likt etter reglene, uavhengig om brukeren er venn med modene/adminene. Anonymous poster hash: 340b7...b05 Noe som sier meg at KG burde slutte med å ansette brukere som moderatorer. Moderatorene burde ha fast ansettelse med lønn og forbud mot å menge seg med brukerne. Anonymous poster hash: be3dc...fe7 2
skreppamedleppa Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Selv har jeg blitt kalt forfølger her inne fordi jeg diskuterte med en bruker i en tråd, det skulle ikke mer til og da hadde jeg plutselig staket og person forfølgt vedkommende i laaange tider. Når alle og en hver kunne gå inn på "mine innlegg" og selv se at jeg overhode ikke hadde forfulgt noen. Jeg tror noen blir reelt stalket og forfulgt men jeg tror også at mange brukere her inne er litt vel paranoide og ikke tåler å bli motsagt i en tråd uten at de føler seg tråkket på de ømme tærene og føler seg person forfulgt. så blir det også snakk om ååå så gode venner noen er og de gamle mot de nye brukerne, intet mindre enn hersketeknikk det også. Det er få brukere jeg ser som kritiserer andre for mobbing som selv aldri har vært ufin eller frekk selv men de har en regel for seg selv og en helt annen for andre brukere.
#Sunrise Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 De fleste bruker ab for å unngå forfølgelse. Ikke for å kunne skrive dritt. Anonymous poster hash: be3dc...fe7 Jeg trur høyt AB bruk og frekke folk henger sammen! folk er redd for og bli hetsa og bruker AB, folk bruker også AB for og hetse andre og kunne slenge mye dritt! Lese hele innlegget er noe dritt eller hva? 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 Mange her inne tåler heller ikke å bli motsagt, og mener det svares frekt om noen mener noe annet enn deg selv, eller du ikke får sympati for saken/ståstedet ditt. Endel må rett og slett lære seg at ikke alle er enige. Anonymous poster hash: 7827a...1fd 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #20 Skrevet 15. februar 2014 det er faktisk forskjell på å være uenig og å komme med drittslenging og frekke kommentarer på ting som er helt usaklige. feks når man spør om en ting så går det ann å bare svare hva man mener om det man spør om å ikke begynne å slenge dritt om hvilket idiotisk spørsmål det var å gå å skaff deg et liv heller osv osv. det er poenget her. det går også ann å svare litt høflig selv om man er uenig. heldigvis finnes det ihvertfall noen her inne som oppfører seg ordentlig. Anonymous poster hash: 5ca7b...1db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå