Gå til innhold

Øvre aldersgrense for dette plagget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fint gått i den og jeg er 40.

Skrevet

Usj, ingen i noen aldre burde bruke denne... :fnise:

• Liker 18
Skrevet

Kommer helt an paa bein/rumpe for vedkommende.

• Liker 2
Gjest Carousel
Skrevet

35? En kan gjerne være voksen og gå i playsuit, men akkurat denne var litt ungpikeaktig syns jeg :)

Skrevet

Alder har ingenting å si - det har med om man passer et sånt plagg eller ikke. Noen har kropp som kler denne, og andre ikke. Dessuten kan man ha forskjellig tilbehør med sko og jakke og skjerf og veske, det spørs hva man bruker til.

Det blir helt idiotisk å si at øvre aldersgrense er 34-35 år, når den kan se fantastisk ut på en 40-åring med rett tilbehør, og den kan se barnslig ut på en 30-åring med feil tilbehør.

• Liker 5
Skrevet

Ingen aldersgrense. Har du kroppen, har du lov.

Jeg kunne gått med denne og jeg er 45 år ;) Synes den var søt og feminin.

Anonymous poster hash: aa6a9...9ce
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor aldersgrense på et klesplagg egentlig? Den er i voksen-størrelse, og da kan man vel gå i den enten man er 30 eller 60 :P Har man en voksen kropp som kler plagget så spiller det vel ingen rolle hvor gammel man er? Skjønt det er kanskje ikke direkte vanlig å se 60 åringer med sånne plagg :laugh: Passer den kroppen din passer den deg. Har du rett tilbehør, og trives med å ha den på så bruk den.

Skrevet

lurer fortsatt på hvordan man får gått på do i disse plaggene...

men for å svare på spørsmålet, akkurat denne var litt for ungjente til at jeg synes 25+ kunne brukt den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det kommer an på hvordan den kombineres, og selvfølgelig kroppen :biggrin:

Skrevet

Burde vel sikkert si at det har med figur og ikke alder. Men akkurat den der var veldig ''ung'' og søt i utseendet.

Kanskje maks 30 år?

Skrevet

Synes den var veldig søt, og tenker den ikke har så mye aldersgrense, kommer mer an på om man kler den.

Den ferskenfargede playsuiten på siden, elsket jeg, så godt mulig jeg kjøper den. Og jeg blir 36.

Skrevet

30-35, om man ser bort fra hvor kort den er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...