AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 har kommet over et parti jeans rimelig billig som jeg nå har. Alt ser a-ok ut, helt toppers materiale, kvalitè og så der. Det eneste problemet er at de er for "lange" i skrittet og henger ned til vel par ti cm under balllene mine. så jeg sjekket på google og fant denne: http://www.wikihow.com/Make-Your-Jeans-Tighter Men det står ikke noe om hvordan jeg korter ned lengde på skrittområdet. Og jeg har lyst til å prøve å gjøre det selv, har så mange sånnne jeans nå at det gjør ikke noe om jeg ødelegger et par av de. Problemet er jo bare at det tilsynelatende ser ut som en meget omfattende syoperasjon. Ser jeg ned på skrittet selv, med jeans på,. da ser jeg to "linjer" eller sømmer som møtes i et kors. Så jeg skjønner ikke hvordan prosessen er med å korte ned dette området, for så å få alle sømmene til å møtes ti cm lenger opp, eller om dette i det hele tatt lar seg gjøres uten å ødelegge hele jeansen? Anonymous poster hash: fe113...d11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Kjøp bukser som passer neste gang. Anonymous poster hash: 6eaf9...c94 1
Gjest klyyyyy Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Kjøp bukser som passer neste gang. Anonymous poster hash: 6eaf9...c94 Finne bukser som passer perfekt er som å vinne i lotto. TS gå til en skredder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå