Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, etter 9 pp er jeg egentlig i ferd med å gi opp, men i dag, 9dpo synes jeg jeg ser en strek!! Gjør dere?

post-27183-1021648_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest FrkAnna
Skrevet

Ser ein svaaaak svak strek, prøv igjen! :D :D

Skrevet

Nei, beklager. Nå mååå du prøve å tenke på noe annet...

Anonymous poster hash: 4ff7f...24f
  • Liker 2
Skrevet

Åååå, herregud, hvis dette endelig er sant kommer jeg til å dø av lykke!!! Men jeg tør ikke håpe helt ennå... Kjøper en digitaltest i morgen...

Skrevet

Nei, beklager. Nå mååå du prøve å tenke på noe annet...

Takk for tidenes mest meningsløse innlegg... Hvis du hadde visst hvordan det er å være prøver, hadde du skjønt at det ikke går an å tenke på noe annet!

Skrevet

Tok en test til... For å være sikker på at det ikke var noe galt med den andre. Her synes jeg streken er enda tydeligere! Eller er det bare ønsketenkning? :)

post-27183-28254_thumb.jpg

Skrevet

Takk for tidenes mest meningsløse innlegg... Hvis du hadde visst hvordan det er å være prøver, hadde du skjønt at det ikke går an å tenke på noe annet!

Jo jeg vet. Jeg vet også at det har gått for langt når en slik tråd blir laget.

• Liker 2
Skrevet

Igjen. Nei du er ikke gravid. Og beklager at du ikke er det. Du spør på kg, og da må du regne med klare svar.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

på det siste bildet er det en strek!! :D

Skrevet

Jo jeg vet. Jeg vet også at det har gått for langt når en slik tråd blir laget.

Hva i alle dager gjør du på et prøverforum da...? Slike tråder blir lagt ut hele tiden. Gå og vær uggen et annet sted, er du snill.

Skrevet

Hva i alle dager gjør du på et prøverforum da...? Slike tråder blir lagt ut hele tiden. Gå og vær uggen et annet sted, er du snill.

Jeg er ikke uggen, jeg sier det er ingen strek der. Og jeg sa du er nødt til å prøve å tenke på noe annet før du blir sprø.

Skrevet

:gravid: STREEEK :D

grattis, TS!

Anonymous poster hash: 9d745...b24
  • Liker 2
Skrevet

Der er det en strek ja!!! :D :D :D :D

Anonymous poster hash: d7f6d...b8f
  • Liker 3
Skrevet

Takk, dere andre!!! Å, herregud! Aner ikke hvordan jeg skal klare å sove nå :D

Skrevet

Jeg er ikke uggen, jeg sier det er ingen strek der. Og jeg sa du er nødt til å prøve å tenke på noe annet før du blir sprø.

Tror du må være blind. For du er tydeligvis den eneste her som ikke ser noen strek.

Anonymous poster hash: ebb18...27f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser også to streker :)

Endret av Tyttebæra
Skrevet

Tok en test til... For å være sikker på at det ikke var noe galt med den andre. Her synes jeg streken er enda tydeligere! Eller er det bare ønsketenkning? :)

Ser heilt tydvelig en strek!

Gratulerer!!!!!

Anonymous poster hash: 1b9fd...025

• Liker 1
Skrevet

Ignorer bruker over som sier at det ikke er strek - det er det nemlig :D Du er gravid.

Du kan også legge ut på www.countdowntopregnancy.com , om du trenger flere bekreftelser på streken :)

Anonymous poster hash: 1a8f1...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...