Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Er det noen av dere som har kjøpt eller sett gode sandaler i en eller annen skobutikk/kjede (bor i Oslo) som passer til denne beskrivelsen: *Enkle og "nette" *Polstret på innsiden (over alt) *Brunt eller sort skinn *Relativt tynn såle Jeg har vært i masse skobutikker, men finner bare Ecco-sandaler som er ganske kraftige og ikke helt hva jeg leter etter. De andre typene er enten fryktelig stygge (av typen helsesko) eller vonde å gå i. Sandalene jeg leter skal være gode å gå i, slik at man nesten ikke kjenner at man har noe på beina. De skal se greie ut og passe til både skjørt, shorts og bukse.
Gjest Ethereal Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Jeg skjønner problemet, for jeg var ute etter noe liknende selv. "Alt" jeg fant var enten veldig sporty/kraftig, eller ville ikke være noe behagelig. Selv endte jeg opp med svarte sandaler fra Hilfiger. Helt enkle, kun med noen hvite stikninger. De er slike du stikker foten inn i, uten rem bak, og med "rem" (eller hva det nå heter) mellom tærne. Jeg trodde at de skulle være litt ubehagelige på grunn av det, men de er veldig komfortable, og jeg har til og med brukt dem på bytur. Prisen var ikke så altfor ublu; tror de kostet 65 euro, altså litt over 500 NOK.
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Hmm.. jeg har liksom sett for meg sandaler med rem bak hælen. Og gjerne remmer i kryss midt på forten forran. Hadde et par sandaler av dene typen for et par år siden som var kjempegode. Tror at det var "Springer"-sandaler eller noe. De kostet nesten 1000 kroner og var vedt hvert eneste øre.
Arkana Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Jeg tror jeg så noen i Ecco-butikken i Strøget. Har du prøvd skobutikken på CCVest, jeg synes alltid de har mye fine og nette sko der, ikke store "monster-sko".
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Har sett masse Eccosandaler, men finner feil på alle sammen. Enten er sålen feil/for kraftig, eller så er det noe annet. Har ikke vært på CC-Vest ennå. Det er faktisk 5-6 år siden jeg var der sist (feil side av byen). Men jeg skal se om jeg får tatt meg en tur dit. Takk for tipset.
Rio Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 jeg har nettopp kjøpt meg sandaler, men ikke helt den typen du leter etter forstår jeg.. de er hvite, kjempesøte og utrolig gode å gå i.. de er vel av den sporty sorten, siden det står roots sports på.. de har dem i lyseblå og rosa også jeg skal bruke dem når jeg skal til syden, og til det passer de ypperlig.. hva med den? http://www.skoringen.no/skokatalog/skoring.../4254100932.jpg
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 De var fine, men litt for "treskoaktige" for meg og de var uten polstring. Ønsker meg helt flate sandaler som er polstret med mykt stoff på innsiden av alle remmer. Men jeg bør jo egentlig ha flere par sko, så den typen du linket til er absolutt et alternativ. Jeg skal bruke sandalene på jobb og ellers. Stort sett hele tiden :oops: Må innrømme at jeg hater å shoppe sko og at jeg derfor vil ha et par som er så anvendelige som mulig.
glaciera Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Masse kult og lekkert på Camper nå, både sort/brunt og i tøffe farger!
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Men er Camper like gode som f.eks Ecco? Komforten er minst like viktig som hvordan sandalen ser ut.
Gjest Tristessa Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Campers er kjempekos å gå i, veldig gode sko som er snille mot føttene!
Sandra Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Du sier at du har vært på mange skobutikker, har du prøvd disse? (tenkte jeg kunne komme med noen forslag i tilfelle du ikke har vært her) G12 Ecco i Strøget Butikken i Arkaden Den på Byporten i 2. etasje Har du vært i Bogstadvn. og Hegdehaugsvn.? I bogstadvn./Valkyriegt. finnes mange fine skobutikker Her er noen: Lille vinkel sko Valkyrien sko Agnar Hagen Zanzibar ...og masse videre nedover..
Sandra Skrevet 26. mai 2004 #12 Skrevet 26. mai 2004 I bogstadvn./Valkyriegt. finnes mange fine skobutikker Her er noen: Lille vinkel sko Valkyrien sko Agnar Hagen Zanzibar ...og masse videre nedover.. Du har også mellom Valkyrien sko og Agnar Hagen på venstre side(med maj, huset i ryggen) Enzo Poli, og en til på neste hjørnet(hjørnet Vibesgt. Bogstadvn.)
Tusseline Skrevet 26. mai 2004 #13 Skrevet 26. mai 2004 Har også sansen for Campers. Kjempegode sko! Ellers er det mye lekkert her: www.lillevinkelsko.no -> dame -> sandaler
Gjest onyx, i.i. Skrevet 26. mai 2004 #14 Skrevet 26. mai 2004 Camper er kjempegode sko!! Litt dyre kanskje, men kule sko med høy kvalitet. Har et par vinterstøletter som så langt har overlevd tre våte bergensvintre og ser nesten ut som nye! Sandalene er kjempegode. Har flere par, noen med flat såle og et med litt hæl på. I tillegg til jeg allerede har, sikler jeg litt på denne http://lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1595 og denne: http://lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå