AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Heihei jeg vet det er kun en test som kan si om jeg er gravid eller ei. men fikk negativ test i går men det er fortsatt 5 dager til ikm så er nok for tidlig, men vil gjerne se hva dere mener og tror utifra det jeg skriver uansett Har hatt litt forskjellige symptomer de siste dagene. - litt menmurringer - MYE stikninger i magen, lysken, og rundt symfysen, har også merket litt stikninger i lårene, og en slags kiling nedover lårene og rumpa. - de siste to dagene har jeg nyst mange ganger om dagen. er ikke forkjølet. - tidligere i dag kjente jeg plutselig at jeg var litt støl på innsiden av lårene, har ikke trent. - føler et ganske kraftig press rundt symfysen, det presset er der omtrent hele tiden, kjenner det mest når jeg ligger eller sitter. - får veldig vondt nede i magen og lysken når jeg hoser, nyser eller ler - Har også kjent et lite stikk i brystene noen få ganger men de er ikke noe særlig ømme, bare så vidt det er noe. - har veldig Mye luft i magen så blir mye småfising hehe - ganske mye Hvit utflod. så uavhengig av graviditetstest hva tenker dere? jeg vet at pms symtomper ofte er like på graviditetssymptomer men har da virkelig aldri opplevd dette før. hva tror dere? gleder og gruer meg til og teste igjen om noen dager Anonymous poster hash: 5c005...c21
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Dytter Anonymous poster hash: 5c005...c21
Bernardette Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg tror du er alt for opptatt av å lete etter tegn, og bør få deg noe å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Jeg tror du bør få deg noe så du slutter å være så podden Anonymous poster hash: 5c005...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå