AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Eksen hentet barna , men var dritsur.... Jeg skjønner ikke vitsen med å være så sur selv om det er over. Hvorfor være sur? Noen som har samlivsbrudd med barn i, der dere må samarbeide. Fungerer det fint å prate sammen? Anonymous poster hash: e10ec...55d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Spør han? Vi vet vel ikke hvorfor han er sur. Anonymous poster hash: 577ed...5de 4
absinthia Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 (endret) For meg har det funket fint å si fra at vi må oppføre oss fint foran barna, ignorere noen " surheter" og oppført meg hyggelig. De gangene han oppførte seg slik, så tenkte jeg at jeg " vant kampen" om jeg ikke lot meg påvirke av dette og spesielt dersom han glemte av at han egentlig hadde planlagt å være sur fordi jeg bare ignorerte det og oppførte meg som om han skulle vært i godt humør ( hvilket han ble) . Hadde et visst inntrykk av at han oppførte seg slik fordi han følte at han burde straffe meg litt. Endret 14. februar 2014 av absinthia
Marie90 Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Spør han? Vi vet vel ikke hvorfor han er sur. Anonymous poster hash: 577ed...5de Haha dette. Vi kan da ikke ha den villeste anelse.
Gjest Genic Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Kanskje han ikke hadde varmtvann. Bare et forslag, altså. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Kanskje han ikke hadde varmtvann. Bare et forslag, altså. Hahahahahahaha . Fantastisk kommentar Anonymous poster hash: f08e4...7e4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Det er helt normalt! Særlig den som valgte å gå er ofte den som er sur og vanskelig i ettertid. Forstå det den som kan! Life sucks! Anonymous poster hash: c9d20...c6b
Gjest New_Girl Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Er han sur hver gang han henter da? Eller var det bare i dag? Hvis det bare er i dag så kan han vel bare ha en dårlig dag uten at det har noe som helst med deg og bruddet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Det er helt normalt! Særlig den som valgte å gå er ofte den som er sur og vanskelig i ettertid. Forstå det den som kan! Life sucks! Anonymous poster hash: c9d20...c6b jepp.. det ar han som valgte å gå... men fikk helt frysninger for han er så sur..... Han bærer alltid nag og beskylder meg for bruddet. Jeg var liksom ei utro drittkjerring, men jeg har aldri vært utro. Anonymous poster hash: 04873...f8d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Fordi han ikke liker deg og ikke ville se deg.Anonymous poster hash: 1d289...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 vi klarte å snakke sammen etter et år. Jeg måtte svelge en del kameler og tok imot alt piss, og til slutt sluttet han og vi snakker god sammen. Det krever MYE hardt arbeid, det krever at du under INGEN omstendigheter gjør noe mot han som kan tolkes som personangrep eller annet enn vennlighet. Aldri vær usakelig. Jeg sa rett ut til han at når vi er i samme rom som barnet så fikk han dra på en maske, fordi BARNET vårt kommer ALLTID først! Hva han gjør og sier når vi ikke er sammen med barnet fikk han gjøre som han ville med, men rundt barnet fikk han oppføre seg ordentlig. Husker fortsatt blikkene som kunne drepe, åh han var sint! Anonymous poster hash: d0b8e...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå