Gå til innhold

Dere som følger med på instagram, twitter, facebook og blogger...

17 stemmer

1. 1. Hvilket medium følger du helst?

• Instagram
      6
    • Twitter
      2
    • Facebook
      5
    • Blogger
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke foretrekker dere å følge med på? De som har instagram eller de andre?

Anonymous poster hash: 60c76...db2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klarer ikke velge mellom twitter og instagram...

Kunne lett meldt meg ut av facebook. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er der er for å snakke med vennene mine som bor langt unna osv (+ at det er en EKSTREMT bra stalke-arena!)

Endret av grethe91
Skrevet

Helt klart blogg. På facebook er det så mye informasjon, twitter er alt for kort og instagram er ikke tekst.

Anonymous poster hash: 96eef...107
Skrevet

Klarer ikke velge mellom twitter og instagram...

Kunne lett meldt meg ut av facebook. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er der er for å snakke med vennene mine som bor langt unna osv (+ at det er en EKSTREMT bra stalke-arena!)

Forutsatt at folk er ærlige på face det da? :fnise:

Skrevet

Helt klart blogg. På facebook er det så mye informasjon, twitter er alt for kort og instagram er ikke tekst.

Hva liker du med blogg, og hva slags blogger leser du? Jeg liker bilde blogger. Derfor jeg syns det blir så rart med blogger som har bilder på instagram, face og twitter i tillegg. Smør på flesk?

Skrevet

Hva liker du med blogg, og hva slags blogger leser du? Jeg liker bilde blogger. Derfor jeg syns det blir så rart med blogger som har bilder på instagram, face og twitter i tillegg. Smør på flesk?

Leser mange forskjellige blogger, mye om interiør, håndarbeid, noe om familie og slike ting. Jeg liker å lese i tillegg til å se bilder, og ser gjerne mange bilder om det samme. På instagram blir det så lite synes jeg, så det bruker jeg ikke.

Skrevet

Leser mange forskjellige blogger, mye om interiør, håndarbeid, noe om familie og slike ting. Jeg liker å lese i tillegg til å se bilder, og ser gjerne mange bilder om det samme. På instagram blir det så lite synes jeg, så det bruker jeg ikke.

Men det er mange fine bilder på instagram da.

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...