snusmumriken Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hei dere! Jeg har kjøpt meg "ordentlige" joggesko på løplabbet, mao. brukt litt penger på det. Jeg har brukt skoene kanskje 10 ganger, og får ikke lett gnagsår til vanlig, men i disse får jeg det. Ikke på hælen, men langs kanten på innersiden helt fremme ved storetåa, langsmed sålekanten. Får en slik sår "stripe" på ca. 5 cm med mange små blemmer. Vondt! Noen som har tips? (Det er for øvrig likt på begge føtter, og jeg har "normal"/nøytral pronasjon, eller hva det nå heter. Ikke over/under.)
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 gnagsår-plaster. Anonymous poster hash: 8abee...ceb
Lila Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Det er ikke mulig at det er noe gale med skoene da? Ville tatt en telefon til Løplabbet og hørt om det er normalt. Jeg har fått en del gnagsår av joggesko, men det har alltid gitt seg etter et par gangers bruk.
Gjest Blomst83 Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Mitt tips er å feste gnagsårplaster inne i selve skoen.
Pinkee Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Prøv gnagsår-stift, fungerte utmerket i mine gnagsårsko. Har den fra Compeed. 2
Gjest juvelia Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Jeg pleier og smøre en dose vaselin der jeg kjenner det gnager litt, hjelper! Men det er gjerne før det blir skikkelig gnagsår, etter det er det vel kun gnagsårplaster som hjelper.
gohege Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Har du prøvd disse sokkene? De pleier å hjelpe meg meg der jeg er spesielt utsatt http://www.xxl.no/Root/Klær/Tilbehør/Sokker-og-strømper/Tekniskesokker/Nike-2pk-Anti-Blister-Lightweight%2C-løpesokker/p/1074431_3_Style Endret 17. februar 2014 av gohege
Pooo Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Kan det være at sålen er litt for høy/lav i forhold til fotbuen din? Kan og være feil søm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå