magolia Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Hva irriterer deg? Må si jeg kjenner igjen flere her: :-x http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/25/398905.html
Litago Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Jeg står alltid i den tregeste køen, - GARANTERT! :-x
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Jeg irriterer meg over folk som gidder å irritere seg over sånne ting som ble skrevet i denne artikkelen.
Gjest pace Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Hvorfor er vi plaget av ulike sokker? Robert Matthews ved Aston University i Birmingham har vist at om du mister seks sokker fra totalt ti par, vil du mest sannsynlig bare ha igjen to hele par blant de 14 sokkene som ligger igjen i skuffen din. Det er matematisk sett hundre ganger mindre sjanse for at du sitter igjen med sju hele par. ... hehe, den var morsom. fet link!
Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Jeg irriterer meg spesielt over den sistnevnte; å ha et ord på tunga uten å få det ut er det værste jeg vet!
MarianneE Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Det jeg kjennte meg best igjen i, var den med sanger på hjernen, og folk som MÅ stå helt klint oppi meg. Da har jeg mest lyst til og lange ut en neve til vedkommende! Og om dere synes dere havner i en treg kø, prøv og handle her jeg bor, ei i kassa her gjør følgende: *scanner varen, *legger den forran seg *scanner varen *legger den forran seg *scanner varen *legger den forran seg Når alle varene er samlet opp forran henne, sender hun dem en og en ned samlebåndet. Jeg kjenner et hjerteinfarkt nærmer seg noen ganger!
lille mor Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Og om dere synes dere havner i en treg kø, prøv og handle her jeg bor, ei i kassa her gjør følgende: *scanner varen, *legger den forran seg *scanner varen *legger den forran seg *scanner varen *legger den forran seg Når alle varene er samlet opp forran henne, sender hun dem en og en ned samlebåndet. Jeg kjenner et hjerteinfarkt nærmer seg noen ganger! He,he kjenner igjen det oppsamlings/dytte en og en syndromet der ja.
*Lene* Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Jeg irriterer meg spesielt over den sistnevnte; å ha et ord på tunga uten å få det ut er det værste jeg vet! Jaaaaaaaaaa...enig med deg!!
Arkana Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Av den lista der irriterer jeg meg mest over sanger på hjernen. Greit nok hvis det er en sang du faktisk liker, men da jeg måtte gå en hel arbeidsdag rundt meg "Kjerringa med staven" spillende om og om og om igjen i hodet mitt ble jeg litt smågal. Og jeg må si at det å bli avbrutt når man snakker irriterer meg ganske voldsomt også. Jeg mister litt respekt for slike mennesker. :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå