Gå til innhold

Slanking og sukkerfrie drops

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå ned noen kilo, og skal derfor kutte ned på mye av det usunne jeg før har spist. Men jeg lurer på, har det noe å si om jeg spiser sukkerfrie drops? Sånne som ligger ved tyggisen i butikkene. Går ofte og suger på slike drops, bruker det like ofte som jeg bruker tyggis. Det er jo kalorier i dem, står det på pakken, men kan disse hindre vektnedgang? Spiser kanskje 3 esker i uken eller noe.

Anonymous poster hash: c9ce6...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kaloriene i seg selv vil vel neppe hindre vektnedgang, bare vær obs på at sukkerfritt ikke er det samme som kalorifritt. Og om 1 bit har "0 kalorier" kan det tenkes at 10 biter har 8 kalorier - noen land tillater å runde av nedover og oppgi små "porsjonsstørrelser". Det andre problemet er at det kan gjøre endel sugne på søtt, og det kan gjøre slankingen unødvendig vanskelig. Men kommer altså an på hvordan du reagerer.

Endret av Pringle
Skrevet

Sånne vanlige pakker med sukkerfri drops har vanligvis mellom 40-50 kalorier, så har ikke så mye å si. Halsdrops derimot, som dent, har 250 kalorier pr pakke..

Skrevet

Alle kalorier teller. Enten de kommer fra drops eller gulerøtter. En pakke sukkerfri drops er gjerne på 40 kcal. Det er ikke mye. Spiser du 10 stk på en dag, så blir det 400 kcal. DA kan du heller tenke på å kutte ned på de. 3 i uken blir du ikke fet av :-)

Skrevet

Alle kalorier teller. Enten de kommer fra drops eller gulerøtter. En pakke sukkerfri drops er gjerne på 40 kcal. Det er ikke mye. Spiser du 10 stk på en dag, så blir det 400 kcal. DA kan du heller tenke på å kutte ned på de. 3 i uken blir du ikke fet av :-)

Spiser man 10 stk på en dag så får vel man en såpass trøblete mage at kaloriene renner rett igjennom. Sukkerfrie drops har vel alle som en lakserende virkning ved stort inntak..

Anonymous poster hash: 3f487...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...