AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hei, jeg skal ta kjemi 2 som privatist. Får undervisning i det, og forstår mye i timene, men er vanskelig når jeg skal løse oppgaver alene. Vi bruker Kjemien stemmer - er det bare meg eller er stoffet ganske tynt i denne boken? Burde jeg skaffe meg Kjemi 2 fra Aschehoug eller Aqua istedenfor? Jeg blir superfornøyd hvis jeg klarer en 4er på skriftlig - men jeg skjønner at denne eksamenen er ekstremt vanskelig? Hva er viktig å kunne? Jeg syns ofte det er vanskelig å finne ut hvor man skal begynne i oppgaver, de er ofte så utrolig forskjellige. Takker for tips! Anonymous poster hash: cd9bd...7a3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg tok kjemi 2 som privatist med kjemien stemmer for 2 år siden, og jeg fikk 6 i både muntlig og skriftlig, så jeg vil ikke si at den er kjempedårlig. Jeg gjorde alle oppgavene i oppgaveboka, samt alle eksamensoppgaver. Jeg kjenner ikke til hvor gode de andre bøkene du nevner er. Anonymous poster hash: 99af2...fc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå