Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Krise! jeg er SÅ lei håret mitt at jeg nesten spyr hver morgen.. Så derfor lurer jeg på om det er noe her inne som har noen gode ideer til frisyre til meg... (elelr linker med bilder) Jeg er "lubben" (høres ut som om jeg er 3 år.. :oops: ) med briller.. Håret mitt er nå klippt opp fra litt nedenfor skuldene.. Panneluggene er nedenfor øynene.. (ligger bilde av meg på bildegalleriet vist du ble nysgjerrig på hvordan en lubben 22 åring med briller ser ut: Blir kjempe glad for hjelp! Ps. her ligger bildene: http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=5153 :oops:
Winnie the Pooh Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Mitt beste tips er å bestille time hos frisøren og spørre om råd der. Der kan dere diskutere ditt hår og din ansiktsform og finne en frisyre som passer deg. Finn en frisør som er dyktig og litt oppdatert på dagens trender. Lykke til!
Gjest Seleena Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Klipp det kort og få nokre forskjellige striper i. Raude, lysebrune, svarte e.l... det er veldig flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå