Gå til innhold

Hva synes du om mitt treningsprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha innspill om jeg trener nok, og om jeg vil se noe resultater etterhvert. Målet er å bli mer fit, og gå ned i fettprosent.

Mandag: Løpe 6 km + styrke mage

Onsdag: Løpe 6 km + styrke mage

Torsdag: Styrke ben og rumpe

Lørdag: 4x4 intervaller på mølla

Anonymous poster hash: 3f2fa...684

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Kommer helt an på kostholdet ditt. Du kan løpe 10 mil i uka og ikke gå ned et gram om du spiser for mye.

Høyde, alder, vekt og hva du spiser vil gi en lettere pekepinn om hvordan du ligger an.

Skrevet

Om du går ned i fettprosent avhenger først og fremst på kostholdet.

Anonymous poster hash: 76385...1c8

Skrevet

Du må jo trene overkroppen og.

Hvor er rygg og dra-øvelsene, og hvor er pressøvelsene?

• Liker 2
Skrevet

Husk å trene ryggen også! :) Har ikke så mye peiling, men er vel bedre å vente noen dager mellom hver del av kroppen man trener, så to dager på rad med mage er heller ikke ideelt.

Skrevet

Kommer helt an på kostholdet ditt. Du kan løpe 10 mil i uka og ikke gå ned et gram om du spiser for mye.

Høyde, alder, vekt og hva du spiser vil gi en lettere pekepinn om hvordan du ligger an.

Jeg er 25 år, veier 59 kg og er 164 cm. Jeg vil si at kostholdet mitt er relativt ok, jeg spiser mye grønt og frukt, kylling, rødt kjøtt osv. Spiser ikke noe særlig godteri, og vekten har vært stabil i mange år. Jeg ønsker ikke å gå ned i vekt, men å stramme opp så jeg ser litt mer fit ut.

Skrevet

Husk å trene ryggen også! :) Har ikke så mye peiling, men er vel bedre å vente noen dager mellom hver del av kroppen man trener, så to dager på rad med mage er heller ikke ideelt.

Trener ikke to dager på rad med mage, jeg trener mage mandager og onsdager :) Men ja, ser at jeg burde få inn noen ryggøvelser. Dessverre kan jeg ikke trene noe særlig skulder og armer da jeg har en skade i skuldrene som kommer tilbake hver gang jeg belaster de.

Gjest bustyvel
Skrevet

Hvilke øvelser trener du da? Trener du knebøy, markløft, benkpress, pullups etc.?

Skrevet

Trener ikke to dager på rad med mage, jeg trener mage mandager og onsdager :) Men ja, ser at jeg burde få inn noen ryggøvelser. Dessverre kan jeg ikke trene noe særlig skulder og armer da jeg har en skade i skuldrene som kommer tilbake hver gang jeg belaster de.

Skader kommer tilbake fordi du ikke trener den skadeutsatte delen. Hvis du er plaget av gjentakende skader bør du i samråd med en fysioterapeut trene deg opp igjen. Ellers kan det bli ganske kjedelig å bli gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...