Gå til innhold

Dokumentere gjeld jeg ikke har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om lån, og i den forbindelse ber banken meg om å dokumentere gjeld. Men jeg har ikke gjeld, så hvordan dokumenterer jeg det?

Anonymous poster hash: f7c3c...3e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utskrift av likningen dokumenterer at du ikke har gjeld.

• Liker 1
Skrevet

Utskrift av likningen dokumenterer at du ikke har gjeld.

Den fra 2012 viser ca 10000 i gjeld, men den gjelden finnes ikke lenger. Hvordan dokumenterer jeg det?

Skrevet

Jeg har fått papirer fra banken når gjelden er innfridd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått papirer fra banken når gjelden er innfridd.

Den summen jeg hadde er antagelig mastercard gjeld. Tror jeg. Men jeg får det ikke til å stemme fordi jeg alltid betaler før forfall.

Skrevet

Det burde holde med utskrift fra bank som viser at jeg ikke har gjeld?

• Liker 1
Skrevet

Ligningen for 2012, kombinert med dokumentasjon på vesentlige endringer siden det. Eksempler på dette er bankbilag/utskrifter som viser at gjelden er nedbetalt.

• Liker 1
Skrevet

Ligningen for 2012, kombinert med dokumentasjon på vesentlige endringer siden det. Eksempler på dette er bankbilag/utskrifter som viser at gjelden er nedbetalt.

Ok, da satser jeg på det. Takk for svar alle sammen :)

Skrevet

Den summen jeg hadde er antagelig mastercard gjeld. Tror jeg. Men jeg får det ikke til å stemme fordi jeg alltid betaler før forfall.

Hvis du har brukt kredittkortet i desember blir det ført som gjeld i selvangivelsen selv om du betaler på forfall den 15. eller 20.januar.

Skrevet

Be banken hvor du hadde gjelden sende deg en bekreftelse på at alt nå er nedbetalt. Evt kopi av årsoppgaven eller en utskrift fra nettbanken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...