esmer Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hei! Håper noen her inne kan hjelpe meg, har googla litt rundt men uten hell. Jeg har en gammel Samsung telefon (Samsung SGH-J400). Sånn man kan klappe sammen. Har prøvd telenor sin kontaktflytter, men telefonen min står ikke på lista. Har også prøvd å gå på Innstillinger -> Mail,kontakter -> Importer fra SIM men da fikk jeg bare 3 kontakter ; nummeret til ambulansen og politiet osv. selv om det står på min gamle tlf. at nummerne er lagret på SIM. 300 kontakter er ikke så lett å overføre manuelt :/ Blir veldig takknemlig for svar !
Cata Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Kan du ikke synkronisere mot PC og så derfra til iPhone? Det var i allfall det jeg gjorde da jeg byttet fra Nokia til iPhone for en del år siden.
esmer Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2014 Kan du ikke synkronisere mot PC og så derfra til iPhone? Det var i allfall det jeg gjorde da jeg byttet fra Nokia til iPhone for en del år siden. Tusen takk for svar ! Når har jeg koblet iphonen til itunes, men hva skal jeg trykke på etter det ? vanlig synkronisering?
Cata Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Tusen takk for svar ! Når har jeg koblet iphonen til itunes, men hva skal jeg trykke på etter det ? vanlig synkronisering? Hvis du har kontaktene fra gammeltelefonen overført til iTunes eller Outlook så tror jeg det ja. Jeg har mac så jeg vet ikke helt hvordan det blir på en Windowsmaskin, jeg bare så at det gikk an å synke gammeltelefonen din med Outlook og vet jo at iPhone kan snakke med diverse programmer så....
Kara W Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Jeg fik tips om å først synkronisere samsungen mot en Google-konto, for så å synkronisere iPhonen mot det samme. Nå fikk ikke jeg det til å fungere, så jeg overførte alt til sim-kortet, og så satte sim-kortet inn i iPhonen. Kanskje det fungerer motsatt for deg
esmer Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2014 Tusen takk for svar Men problemet er at telefonen er eldgammel, det fulgte heller ikke med en kabel til koble den til pcen :/ Den ser slik ut: http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-j400/samsung-j400-2.jpg
Kara W Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 OK, den var enda eldre enn min Er du sikker på at alt er overført til sim-kortet da? Hvis jeg går inn på kontaktlisten på min telefon får jeg et lite bilde av et simkort ved siden av de som er på simkortet og ikke noe ved siden av de andre. Kanskje du har noe lignende?
esmer Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2014 OK, den var enda eldre enn min Er du sikker på at alt er overført til sim-kortet da? Hvis jeg går inn på kontaktlisten på min telefon får jeg et lite bilde av et simkort ved siden av de som er på simkortet og ikke noe ved siden av de andre. Kanskje du har noe lignende? Det står at alle er lagret på simkortet ..
Lutetium 71 Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Prøv med Kies, og ta en tur innom clas ohlsson og få taki en kabel. Så kanskje du får det til. Kies er en type program man bare bruker i nødtilfeller som dette, fordi det er totalt ræva elendig. Men må man så må man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå