problemdama20 Skrevet 14. februar 2014 #1 Del Skrevet 14. februar 2014 Noen som har noen tekster/dikt om valentine, jegelskerdeg eller om kjærlighet, skal helst ikke være så langt, tenkte å skrive et fint og søtt dikt i et kort til kjæresten. Har letet en god del på nettet men er vel jeg som søker helt feil, noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Del Skrevet 14. februar 2014 Lag heller et dikt sjøl, å resirkulere et klisjefylt og velbrukt dikt på nettet er ikke det spor romantisk. Anonymous poster hash: 0c8ce...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
problemdama20 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2014 Er ikke akkurat så flink til å finne ut dikt som rimer litt, derfor trenger jeg litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 14. februar 2014 #4 Del Skrevet 14. februar 2014 Trenger ikke å rime for å være et dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Del Skrevet 14. februar 2014 Det trenger ikke rime, bare skriv det du tenker og føler. Anonymous poster hash: 6d2a8...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Del Skrevet 14. februar 2014 Har et her: Jenta ut i havet skritta Vannet nådde helt til.........knærne! Anonymous poster hash: b7fb9...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Del Skrevet 14. februar 2014 Sikkert noen dikterspirer her som kan hjelpe til med å lage noe personlig, er det noe du ønsker å fokusere på? Noen egenskaper du setter ekstra mye pris på? Anonymous poster hash: 0c8ce...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
problemdama20 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 14. februar 2014 Vil jo ha et dikt som fokuserer på kjærlighet, at det er viktig for meg og slikt. Men jeg kan vel også bare skrive hva jeg føler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genic Skrevet 14. februar 2014 #9 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg elsker deg så veldig høyt, skal vi to ta en tur på skøyt- er og en kopp med gløgg med vin, du kjære Valentinen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Del Skrevet 14. februar 2014 Vil jo ha et dikt som fokuserer på kjærlighet, at det er viktig for meg og slikt. Men jeg kan vel også bare skrive hva jeg føler Gjør det. Hadde en eks som tok deler av sangtekster og skrev til meg. Det føltes bare falsk. Anonymous poster hash: 6d2a8...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Del Skrevet 14. februar 2014 "I love you today as I have from the start and I'll love you forever with all of my heart" Anonymous poster hash: c285c...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
problemdama20 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 14. februar 2014 "I love you today as I have from the start and I'll love you forever with all of my heart" Anonymous poster hash: c285c...d58 Det var et fint dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Del Skrevet 14. februar 2014 Du er kjekk, du er snill til tross for at du dufter av gammel sild Jeg elsker deg, min søte klump I kveld trenger du ikke ta deg et runk Jeg stiller selvsagt opp Anonymous poster hash: 731c4...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
problemdama20 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 14. februar 2014 Takk for alle svar.. =) Har valgt å skrive ut ifra hvordan følelsene mine er, og det ble et bra kort til slutt, uten å ta fra nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 14. februar 2014 #15 Del Skrevet 14. februar 2014 Roses are nice Violets are fine I'll be six And you be nine Roses are red My mind is twisted Bend over baby You're about the get fisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå