Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper alle har en fin fredagskveld, om de tar avstand til valentines eller ikke. Jeg lurte på hva dere som feirer valentines gjør/ har gjort i dag?

Selv har jeg fått en fantastisk forrett fra min kjære, og venter nå på at hovedretten skal bli ferdig :rodmer: Jeg har laget desserten, og håper den faller i smak senere i kveld :) Fikk også en pakke konfekt tidligere i dag. Sette veldig pris på min kjære, og føler meg utrolig heldig som har en så fin kjæreste.

Anonymous poster hash: cfc50...b8e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Tja, feirer og feirer. Det er en koselig dag og jeg håper jo hele tiden på at jeg skal få en gave eller en liten oppmerksomhet. Slik som det er nå er vel den eneste oppmerksomheten jeg kommer til å få et par snorkelyder.

Jeg tar derfor saken i egne hender og finner på noe koselig alene. :)

Skrevet

Er ikke så opptatt av valentines, men har hvert år fått et hjemmelaga valentines kort med nerde- eller internhumor av kjæresten, så det ser jeg jo frem til:) Men jeg må jo ikke få det på valentine da, men jeg setter skikkelig stor pris på dem:) Men vi har nå likevel vært ute å spist, og så blir det nå som alltid film og snop etterhvert:)

Anonymous poster hash: c02a6...2bb
Skrevet

Jeg pusser opp et rom, mens han tilfeldigvis har sagt ja til en ekstravakt i dag;) Jeg tolket det dithen at jeg fritt kan velge farge på veggene! Moahaha

• Liker 4
Skrevet

Skal ut med fuglekikkerten og spionere på han barske med skjegg i nærbutikken.

Anonymous poster hash: f7b1e...3f9
  • Liker 1
Skrevet

Vi feirer vel egentlig ikke valentinsdagen, men jeg kjøpte roser og lagde middag til henne. Nå har hun stukket til noen venninner, og jeg skal tilbringe kvelden i sofaen :)

Skrevet

Sitter hjemme alene og drikker øl.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Valentins Day er jeg nesten imot. En dag skapt for at folk skal kjøpe masse dritt og bruke masse penger. I dag passerte jeg en hurtigdisk med røde roser der mannfolkene sto i kø for å kjøpe en busett roser der halvparten ikke hadde tenkt på det engang om de ikke så alle som allerede sto i kø.

Jeg liker ikke en fastsatt dag der en må være romantisk. Jeg har tro på hverdagsromatikk. Mye mer romantisk med noe spontant enn en dag der det er forventet.

Så vi sitter og ser Tomb Raider og spiser sjokoalde idag vi :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk blomster, og så har jeg laget middag til ham. Nå skal vi ha kinokveld i stua, med popcorn og sjokolade :) Blir litt som en vanlig fredag egentlig, ingen av oss er veldig store på dette med valentine's. Det er jo koselig å gjøre noe ekstra ut av en vanlig dag også =)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ikke en dritt annet enn å knaske pottis, drikke cola og fjase her inne. :) Driter i hele denne dagen.

Skrevet

Sitter i sengen med en øl og synest synd i meg selv, dritt uke, mens jeg venter på typen

Anonymous poster hash: ef07a...09e

Skrevet

Ligger på sofaen og drikker vin. lurer på om jeg skal gå meg en tur.

Anonymous poster hash: 97b08...08d
  • Liker 1
Skrevet

Valentins Day er jeg nesten imot. En dag skapt for at folk skal kjøpe masse dritt og bruke masse penger. I dag passerte jeg en hurtigdisk med røde roser der mannfolkene sto i kø for å kjøpe en busett roser der halvparten ikke hadde tenkt på det engang om de ikke så alle som allerede sto i kø.

Jeg liker ikke en fastsatt dag der en må være romantisk. Jeg har tro på hverdagsromatikk. Mye mer romantisk med noe spontant enn en dag der det er forventet.

Så vi sitter og ser Tomb Raider og spiser sjokoalde idag vi :)

Tommel opp! ;)

Skrevet

Ligger på sofaen og drikker vin. lurer på om jeg skal gå meg en tur. Anonymous poster hash: 97b08...08d

Jeg drikker cider og skal også gå meg en tur senere.

Måtte forbi hele 3 restauranter stappet fulle med forelska par,oh the shame:-P

Personlig bryr jeg meg ikke spess om Valentine,for meg er det ikke valentines dag idag,men en helt vanlig fredag.

Skrevet

depper

Anonymous poster hash: 8560b...12d
Skrevet

Vi feirer ikke valentinsdagen :)

Så i dag har jeg spist taco hjemme hos foreldrene mine, mens typen har kost seg med en hamburger :P Etter det så har vi sett 2 episoder med american horror story sammen, og nå ligger jeg i senga å ser fringe mens han sitter å spiller :P

Anonymous poster hash: 2760d...99e
Skrevet

Blir hvitvin og prison break alene på meg idag :hjerte: happy valentine!

Skrevet

Mannen min skal jobbe natt, så i morgen skal han bake en valentinskake til meg siden han ikke hadde tid i dag!

Skal på WOW raid senere etter at kidsa har lagt seg!

God valentinsdag !

Skrevet

Skal på restaurant om en times tid.

Skrevet

Sitter her 'nysingel' og ser nytt på nytt hjemme med foreldrene mine. Jeg synes ikke så mye om valentines. Romantisk kan man da være alle andre dager i året. Er heldigvis ikke den som sliter mest med å få meg kjæreste da, så trenger ikke være lei meg. Jeg har jo nå valgt selv at jeg vil ta det med ro en liten stund uten gutter så :)

Anonymous poster hash: 3433b...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...