Gå til innhold

hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det galt av meg at jeg tenker på en veninne og at jeg har lyst til å ha sex med henne? hun er deilig, fin kropp, snill og grei..

men jeg vil ikke ha et ofrhold mer enn "venner" til henne.. jeg tror hun ogås har hatt lyst tidligere, vet ikke nå..

har lyst til å bare ta henne med en gang jeg ser henne, rive av klærne hennes og gi henne den deiligste orgasmen hun nån sinne har hatt!

noen slå meg slik at jeg ikke tenker det lengre!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er lurt å legge inn en tema-hentydning i tittelen på tråden din. "hjelp" er ganske intetsigende. Tror du vil få flere svar når titelen er litt mer presis.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

vel, han/hun fikk svar av den som påpeker det iallfall

Skrevet
har lyst til å bare ta henne med en gang jeg ser henne, rive av klærne hennes og gi henne den deiligste orgasmen hun nån sinne har hatt!

For det første: Vent til du har fått samtykke fra henne, så hun ikke oppfatter denne kles rivingen som et voldtektsforsøk (det ville jeg gjort), selv om intensjonene er å gi henne en aldri så deilig orgasme :wink:

For det andre: om du aldri har hatt sex med henne tidligere; hva får deg til å tro at du kommer til å gi henne orgasme på første forsøk?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har et spørsmål til til trådstarter: Er du en venn eller en venninne?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å holde deg unna vennesex. Jeg har prøvd det og det funka ikke. Følelsene kom etterhvert, ja. Jeg trodde at jeg fint kunne skille sex og følelser, men nei. Mange har det slik. Men andre igjen synes det er helt greit. Hvorfor ikke spørre henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...