AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg fikk nettopp en parkeringsbot i posten for en parkering gjort på nyttårsaften. Parkeringsvakter tar aldri fri! Det er ikke en purring og jeg fikk ingen bot på ruten. Er dette lov? Jeg skal jo ha rettigheter til å sikre bevis selv f.eks. Noen som vet? Jeg syns dette er merkelig måte å gjøre det på. Anonymous poster hash: efe71...839
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Det kan godt være noen bare har fjernet boten, og at de ikke legger til purregebyr nettopp fordi en del barn synes det er artig å ta slike bøter og plassere dem på andre biler. Sikker på at det ikke kan være det som har skjedd? Jeg ville i hvert fall kontaktet parkeringsselskapet og hørt. Normalt har de vel bilder av feilparkeringen, så da kan du få det endelig avklart. Anonymous poster hash: ea13a...861
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg var en tur i bilen og hentet noe en halvtimes tid etter tidspunktet på boten. Dette var i ni tiden på nyttårsaften. Er ikke da det renner mest unger i gatene... Det står heller ikke noe om at det er en purring eller for sen betaling. Men skal ta kontakt. Anonymous poster hash: efe71...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå