Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

en ting jeg lurer på..

er det galt at man stryker og kysser den man elsker hvis man er på fest eller sammen med andre? jeg føler at det er en måte å vise at jeg elsker den personen på, men slik føler ikke hun det.hun blir irritert på meg..

hun mener det er slikt man gjør når man er nyforelsket.. kan man ikke gjøre det bestandig?

man er litt ekstra ivrige i starten av forholdet ja, men jeg liker å vise hele tiden, hver dag at jeg elsker henne uansett om vi er alene eller på fest..

mener altså å stryke lett på ryggen og nakken litt hvis vi sitter sammen, gi henne et kyss i nakken/halsen osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker når gutten min gjør sånt. Kunne aldri irritert meg over det.

Med mindre vi var i begravelse eller på en veldig seriøs event er det helt greit for meg.

Skrevet

:)

Kan ikke skjønne at det skal være galt å vise kjæresten at en elsker h*n, fordi om forholdet har vart en stund??? Finnes vel ikke noe irriterende over det vel?

Gjør da meg bare glad og stolt, når min kjære viser meg at han er forelsket i meg etter mange (10,snart) år.

Om du lar være en gang, vil hun kanskje lure på om noe er galt og savne de små tegnene du viser? :wink:

Skrevet

Jeg blir glad når mannen min gjør slikt med meg.

Det er bare koselig :hjerter:

Skrevet

Det kan kanskje bli litt mye i enkelte sammenhenger. Hvis du alltid - når dere er sammen med andre "sitter oppå" henne og stryker og kysser osv. kan hun jo lett føle seg litt beklemt/overvåket.

Av og til trenger vi ikke være i symbiose med partneren når vi er sammen med andre - og det kan ofte oppfattes som om du "viser din eiendomsrett", og det føles ikke alltid godt. Husk hun er en selvstendig person selv om hun er sammen med deg.

Når hun har signalisert at hun føler det kan bli litt mye synes jeg du bør vise forsåelse for det og ta hensyn til henne .. så får du heller kose desto mer når dere er alene.

Skrevet

Jeg elsker å bli strøket over nakke og rygg.......kan aldri bli for mye av det :hjerter2:

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Helt enig med Lille bille!

Selv ville jeg fått "spader" og blitt fryktelig irritert om kjæresten nærmest satt oppå meg ved enhver anledning. Jeg liker godt både kos og kyss, men det er noe med tid og sted. La henne være i fred når dere er sammen med andre, og hun tydeligvis signaliserer at dette liker hun ikke.

En annen ting: jeg kan ikke tenke meg noe mer enerhverende enn å snakke med et par som absolutt MÅ klå på hverandre hele tiden! (og nei, det betyr ikke at man ikke kan vise sin kjærlighet offentlig el! Men igjen - tid og sted!)

Skrevet

En annen ting: jeg kan ikke tenke meg noe mer enerhverende enn å snakke med et par som absolutt MÅ klå på hverandre hele tiden! (og nei, det betyr ikke at man ikke kan vise sin kjærlighet offentlig el! Men igjen - tid og sted!)

Enig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker at kjæresten viser at han er glad i meg på den måten.

Men husker at jeg IKKE syntes det var greit med exen, etter at jeg hadde begynt å miste følelsene for ham....

Skrevet
Jeg elsker at kjæresten viser at han er glad i meg på den måten.

Men husker at jeg IKKE syntes det var greit med exen, etter at jeg hadde begynt å miste følelsene for ham....

Samme her!

Men det trenger jo ikke bety at det samme skjer med henne....

Gjest Anonymous
Skrevet

da var det vel "bare" det at hun hadde mistet følelsene for meg som gjorde at hun aldri likte det lengre.

Gjest Poirot
Skrevet

Koselig i små doser, men det kan bli for mye når man er sammen med andre. Har selv hatt venner som har kysset så mye at man må snakke emd dem MENS de kysser, eks på toget, og det er utrolig irriterende og får venner til å stikke av ganske fort.

Skrevet

Det høres jo superkoselig ut da!!

Samboern min er sånn noen ganger, og blir aldri irritert for det! Det er mer slik at jeg vil dra ham med hjem for å vise hvor mye jeg elsker ham... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...