AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 La oss snu tings på hode. Menn er kvinner og kvinner er menn. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V4UWxlVvT1A Anonymous poster hash: ae827...b11 2
jabx Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Hva er det med franske kvinner og falsk synging/elendig sangstemme (sangen i starten)? Bortsett fra noen pupper her og der var det ellers en ganske kjedelig video.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Hva er det med franske kvinner og falsk synging/elendig sangstemme (sangen i starten)? Bortsett fra noen pupper her og der var det ellers en ganske kjedelig video. Jaja, bare ignorer budskapet du. Anonymous poster hash: c2483...bb2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Det er vanskelig å si sin mening i ord derfor har jeg valgt å ilustrer min mening via en videosnutt: Anonymous poster hash: 544c3...30c
Gjest meh Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Ja, for kvinner er jo overhodet ikke seksuelt proaktive, besøk hvilket som helst utested og du vil se lignende. Menn er i tillegg mer utsatt for alvorlig kriminalitet som overfall. Filmen traff da i hvert fall spikeren på ett punkt, kvinner observerer et område hvor de kanskje blir forfordelt, og konkluderer med at kvinner er utsatt for altoverskyggende diskriminering som bunner i fra et eller annet diffust om patriarki, selv om enhver med litt gangsyn ser at dette ikke er tilfellet. Endret 14. februar 2014 av meh 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Ja, for kvinner er jo overhodet ikke seksuelt proaktive, besøk hvilket som helst utested og du vil se lignende. Menn er i tillegg mer utsatt for alvorlig kriminalitet som overfall. Filmen traff da i hvert fall spikeren på ett punkt, kvinner observerer et område hvor de kanskje blir forfordelt, og konkluderer med at kvinner er utsatt for altoverskyggende diskriminering som bunner i fra et eller annet diffust om patriarki, selv om enhver med litt gangsyn ser at dette ikke er tilfellet. I stedet for å ta del i diskusjoner med oss voksne her på forumet, så foreslår jeg at du heller går å gjør leksene dine, og kanskje leser et par historiebøker. Eller vent, når jeg nå ser på klokken, tror jeg det er nok best du går å legger deg. Dere tenåringer/barn i dag får ikke jo nok søvn. Anonymous poster hash: c2483...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Ånei...enda en "oss stakkars kvinne"-tråd igjen. Har trådstarter vært på kurs i regi av SU igjen? Anonymous poster hash: 73691...3fd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Ånei...enda en "oss stakkars kvinne"-tråd igjen. Har trådstarter vært på kurs i regi av SU igjen? Anonymous poster hash: 73691...3fd Å nei, enda en kunnskapsløs idiot som har lagt kvinner for hat, og som i tillegg må spre gørra si på KG. Anonymous poster hash: c2483...bb2
Kara W Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Jeg skjønner hva filmen prøver på, men klarer bare ikke å se det. Ikke noe i den filmen virket spesielt usannsynlig på meg, bortsett fra kanskje hvor usympatisk kjæresten var. Alt i den filmen kunne ha skjedd med både menn og kvinner. Det er ikke mer synd på det ene kjønnet enn det andre. Vi har begge våre problemer, men for det aller meste har vi de samme problemene. 2
jabx Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Jaja, bare ignorer budskapet du. Jeg skjønner godt hva filmen prøver å si, men det var dårlig utført. Det ble bare et langt gjesp. Ingen "aha"-opplevelser eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Jeg likte videoen... syns ikke den var dårlig utført... jeg syns den viste sannheten. Okay ikke alle menn driver å voldtar kvinner, men det er da MANGE fler menn som seksuelt trakaserer kvinner. Og jeg HATER argumentet... hun bør kle seg mindre utfordrende da! Sier de som går rundt uten skjorte på! Anonymous poster hash: ae827...b11 1
Gjest meh Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 I stedet for å ta del i diskusjoner med oss voksne her på forumet, så foreslår jeg at du heller går å gjør leksene dine, og kanskje leser et par historiebøker. Eller vent, når jeg nå ser på klokken, tror jeg det er nok best du går å legger deg. Dere tenåringer/barn i dag får ikke jo nok søvn. Du vet motdebattanten din har et poeng når man ikke kommer på bedre enn det der. 1
Eriks Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Til kvinnene på KG: Oppleves hverdagen deres slik som i filmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå