AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Vi er en sammensveiset vennegjeng som ofte er hos hverandre, da følger kjærester og samboere med. Ei venninne har fått seg kjæreste som etterhvert ble hennes samboer, de er ofte sammen hos meg og de andre i gjengen. Det var etter at han kom inn i bildet at ting begynte å forsvinne.... De siste månedene har jeg merket at småting forsvinner nå og da, spesielt etter sammenkomster. Det har vært ting som en mascara, et vinglass, magneter fra kjøleskapet, osv. Ting som man egentlig ikke legger merke til om er borte, eller om man har misplassert det selv.. Etter siste middag hos meg og mannen husker jeg at jeg la frem en parfymeflaske på badet og ikke satte den bort igjen. Dagen etter nå jeg skal ha den, innser jeg at den er borte. Da forstod jeg at det er ikke bare jeg som legger vekk ting og mister de, men de forsvinner faktisk!! Tok en prat med ei annen venninne og hun sier at hun og de andre har også merket at det nå og da forsvinner ting, spesielt om venninnen og samboeren jeg nevner i overskriften, har vært der. Vi skjønner ingenting, vi tok en prat med venninnen det gjelder og spurte forsiktig om hun har sett min parfymeflaske eller en annens hårbørste osv. Hun sier at det har hun ikke, selv har hun heller ikke mistet noe i deres hjem etter en middag eller øl. Hun virker oppriktig nok, så jeg skjønner ikke, enten er det noen andre som stjeler fra oss, eller samboeren hennes, eller hun gjør det og later som ingenting. Anonymous poster hash: 98a89...e2e
Midnanne Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Tidlig påskekrim? Kanskje samboern hennes er kleptoman? Never know. Vanskelig å konfrontere sånne ting uten 'bevis'. Legge en felle av no slag?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Legg en felle og kamera. Anonymous poster hash: c64c3...b06 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Minner meg om Orson's kleptomani fra Desperate Housewives Anonymous poster hash: b8fc2...18d 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Ikke la noe stå fremme (f.eks på badet). Legg klinkekuler inni skapene. Anonymous poster hash: 533e6...62b 3
luringen34 Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hvis dette hadde skjedd med meg, og jeg hadde resonnert meg frem til et spesielt par så hadde jeg sluttet å invitere de. Blir bare slitsomt å skulle ferske de med kamera. Kamera på badet liksom? Kan fort slå tilbake for å si det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Høres merkelig ut. Men ikke lag drama i vennegjengen da. En kan avsløre om en vil. Og det er synd på venninna di om det du tror er tilfellet. Anonymous poster hash: c418b...720
altflyter Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Jeg syntes klinkekuler i skapene var en strålende idè Det eneste man kan gjøre er vel å enten finne seg i det, eller å konfrontere ham med det, men da er det greit å ha bevis. Jeg hadde en venninne som jeg mistenkte stjal fra meg, så jeg la ut en "felle", og når hun kom på besøk, gikk hun fem på. Da var det ingen vei utenom enn å innrømme. Vi er nok ikke venner lenger... Det er en vurdering å ta... 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Jeg syntes klinkekuler i skapene var en strålende idè Det eneste man kan gjøre er vel å enten finne seg i det, eller å konfrontere ham med det, men da er det greit å ha bevis. Jeg hadde en venninne som jeg mistenkte stjal fra meg, så jeg la ut en "felle", og når hun kom på besøk, gikk hun fem på. Da var det ingen vei utenom enn å innrømme. Vi er nok ikke venner lenger... Det er en vurdering å ta... Hva slags felle var det du la ut? Anonymous poster hash: eb252...068
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Kjøp en kjempedyr dagkrem. Bytt ut innholdet med en billig selvbruningskrem (type orange) (kanskje det finnes en som ikke er farget i flasken?), og vent på resultatet! Skryt om hvor god den er, og at den er kjempebra mot (putt inn problem hun har med huden) Jeg tror ærlig talt ikke det er mannen som stjeler. Hva skal han med parfyme og mascara? Er venninnen noen gang hos dere alene? Og har det forsvunnet noe da? Anonymous poster hash: 547f7...f59 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Kjøp en kjempedyr dagkrem. Bytt ut innholdet med en billig selvbruningskrem (type orange) (kanskje det finnes en som ikke er farget i flasken?), og vent på resultatet! Skryt om hvor god den er, og at den er kjempebra mot (putt inn problem hun har med huden) Jeg tror ærlig talt ikke det er mannen som stjeler. Hva skal han med parfyme og mascara? Er venninnen noen gang hos dere alene? Og har det forsvunnet noe da? Anonymous poster hash: 547f7...f59 Altså... dersom man er kleptoman, stjeler man ikke fordi man har et behov for den spesielle tingen man stjeler, man stjeler for stjelingens skyld. Startet det hele når hun fikk ny samboer er det jo rart om det skal være henne, plutselig, såfremt det å ha samboer ikke har trigget noe i henne. Uansett: klinkekuler i skap kan slå tilbake om du har en venninne som ser etter en tampong å låne eller en q-tipss til å rette på mascaraen. Jeg hadde dødd av skam om jeg plutselig utløste et ras fordi jeg lette etter dopapir fordi det ble tomt f.eks.. Legg en felle, legg frem noe på vaskemaskin e.l. og så kan du ha en partner du stoler på eller to til å sjekke etter noen har vært der inne. Anonymous poster hash: 02829...d98 2
altflyter Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Hva slags felle var det du la ut? Anonymous poster hash: eb252...068 Jeg lå en hundrelapp delvis bortgjemt under en bok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå