AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Når kjæresten ALLTID kommer for sent til avtalen? Det kan være alt fra 10 min. til 3 kvarter. Så gir han ingen lyd fra seg, slik at du blir sittende og vente.. Dette skjer HVER GANG. Hvordan hadde du reagert?Anonymous poster hash: b18d2...c3a
Alina X Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Neste gang så går du om han er mer enn 5min for sen. 3
Rosewood Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Alle kan komme sånn 10 min for sent til en avtale, pågrunn av trafikk, dårlig tid, og lignende.. Men hadde dette skjedd hver gang så hadde jeg sagt i fra, det er jo utrolig irriterende å bli sittende og vente. Og 3 kvarter er ganske drøyt, da gir man beskjed liksom. Det har med å respektere andre folk sin tid
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Neste gang er DU lur og beregner inn hans forsentkomming i klokkeslettet du setter. Hvis du avtaler et møte med ham en halvtime før du egentlig mener det, så er du i førersetet på dette problemet. 2
Noteknekk Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Overhodet ikke greit, sier mye om hvor lite respekt han har for deg og avtaler dere i mellom. Slutt og vent, er han der ikke innen 5-10 min, og ikke har gitt beskjed, så gå.
Gjest Whitestripes Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Jeg hater at folk kommer for sent! Det vitner om lite respekt, og rent ut arroganse. Spiller ingen rolle om alle i hele verden må vente, for jeg er verdt å vente på, må jo være holdningen. Og det er like uakseptabelt uansett hvem som er sånn, enten det er venner, kjærester, kolleger eller hva det måtte være. Klarer han å komme tidsnok på skole/jobb, da? Om ja, så kan han jo klokka. Det minste han kan gjøre, er å gi beskjed når han ser han blir for sen. Enig med de som sier at neste gang går du etter fem minutter. Hvis du gjør det noen ganger, så hjelper det nok på. Spør han om han mener din tid er mindre verdifull enn hans. Min erfaring er at folk som kronisk kommer for sent, innbiller seg at det er sjarmerende og at de "bare er sånn". Vel, det er en tåpelig unnskyldning. Man kan gjøre noe med sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Eksen min sa bestandig i begynnelsen av forholdet at han hatet når folk kom sent og kastet bort hans tid. Men når han selv gjorde det? Ingen beskjed, ingen varsel. Og masse bortforklaringer. Han måtte bare gjøre noe først, han møtte på noen, han måtte ditt og datt... Så ble han veldig stille når jeg minte han på hva han hadde sagt i begynnelsen av forholdet. Det var da det gikk opp for meg at han bare sa det for å virke ordentlig, noe han ikke var. Anonymous poster hash: 398a6...2a2
dillyduzit Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Har han ikke sagt i fra, går jeg bare. Har en grense på 15min, er han ikke der da, nei da var det synd for han.
Gjest Heartbeat Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Jeg hadde gått etter ti minutters venting uten noen beskjed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå