AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hvis du legger merke til at kjæresten kikker litt ekstra på en dame som er veldig pen, og som du ser tar seg flottere ut enn deg (skjønnhet er subjektivt, men det er vel noen oppfatninger som de fleste av oss deler) - blir du da lei deg? Kjæresten og jeg var på kafé i går, og da var det en veldig pen ung kvinne ved nabobordet. Skikkelig skjønnhet. Jeg merket jo at kjæresten kikket litt. Ikke stirring, han er for høflig til det, men merket det likevel. Kjente at det stakk litt. Helt overlevbart altså, men et lite stikk blir det jo. Vet at kjæresten er glad i meg, men jeg vet jo også at jeg ser helt vanlig ut. Selv om jeg tar vare på meg selv blir jeg ikke en av de pene. Hvordan føler dere det når kjæresten ser på penere damer?Anonymous poster hash: e11ed...32a 3
Dallandra Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Selvfølgelig kikker han på pene damer! Det er da et sunnhetstegn hos mannen. Jeg legger da også merke til kjekke menn om det dukker opp noen, og når vi skal se film sammen velger vi gjerne en hvor det er noen å se på for oss begge to. Jeg ville være mer bekymret om mannen min IKKE la merke til de pene damene rundt omkring. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Hvis du legger merke til at kjæresten kikker litt ekstra på en dame som er veldig pen, og som du ser tar seg flottere ut enn deg (skjønnhet er subjektivt, men det er vel noen oppfatninger som de fleste av oss deler) - blir du da lei deg? Kjæresten og jeg var på kafé i går, og da var det en veldig pen ung kvinne ved nabobordet. Skikkelig skjønnhet. Jeg merket jo at kjæresten kikket litt. Ikke stirring, han er for høflig til det, men merket det likevel. Kjente at det stakk litt. Helt overlevbart altså, men et lite stikk blir det jo. Vet at kjæresten er glad i meg, men jeg vet jo også at jeg ser helt vanlig ut. Selv om jeg tar vare på meg selv blir jeg ikke en av de pene. Hvordan føler dere det når kjæresten ser på penere damer?Anonymous poster hash: e11ed...32a Tja. Det kommer helt an på hvor flink han er til å vise at han også setter pris på meg. Kort sagt: Jeg bryr meg ikke så mye om at partneren beundrer andre menneskers utseende så lenge jeg vet at det er MEG han er glad i og liker best. Jeg er derimot mye mer sårbar hvis jeg ikke føler at jeg får ønsket bekreftelse fra ham. Et eksempel fra mitt eget liv: Jeg og min daværende kjæreste skulle en gang på 17.mai-feiring hos noen felles venner. Alle mannfolka som var der komplimenterte meg for antrekket, jeg hadde på meg en fin og vårlig kjole som fremhevet midjen og bena mine. Et par av mennene kalte meg endog vakker. Men hvem var det som IKKE sa noe som helst om at jeg så bra ut? Joda, kjæresten min. På en måte var jeg blitt vant til det, han ga aldri komplimenter ellers heller. Egentlig tenkte jeg ikke noe særlig over saken før han senere på dagen foreslo at vi alle sammen skulle gå ut i byen og ta et glass og kikke på folkelivet, for som han sa: "Det er jo så mange fine bunadsdamer der ute i dag." DEN gjorde vondt! Anonymous poster hash: 90ab3...48b 4
Sapientia Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Tja. Det kommer helt an på hvor flink han er til å vise at han også setter pris på meg. Kort sagt: Jeg bryr meg ikke så mye om at partneren beundrer andre menneskers utseende så lenge jeg vet at det er MEG han er glad i og liker best. Jeg er derimot mye mer sårbar hvis jeg ikke føler at jeg får ønsket bekreftelse fra ham. Et eksempel fra mitt eget liv: Jeg og min daværende kjæreste skulle en gang på 17.mai-feiring hos noen felles venner. Alle mannfolka som var der komplimenterte meg for antrekket, jeg hadde på meg en fin og vårlig kjole som fremhevet midjen og bena mine. Et par av mennene kalte meg endog vakker. Men hvem var det som IKKE sa noe som helst om at jeg så bra ut? Joda, kjæresten min. På en måte var jeg blitt vant til det, han ga aldri komplimenter ellers heller. Egentlig tenkte jeg ikke noe særlig over saken før han senere på dagen foreslo at vi alle sammen skulle gå ut i byen og ta et glass og kikke på folkelivet, for som han sa: "Det er jo så mange fine bunadsdamer der ute i dag." DEN gjorde vondt! Anonymous poster hash: 90ab3...48b ouch! Jeg føler deg ganske likt deg TS. Har ikke noe problem med det men jeg setter ikke direkte pris på det der og da
Gjest Whitestripes Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Det kommer an på. Hvis han glaner og nærmest sikler, så blir jeg irritert, men å bare se er da helt greit. Det gjør jo jeg også. Blir ikke blind selv om man er i et forhold. Ubetenksomme kommentarer i forhold til andre damers utseende eller hva det måtte være, tar jeg opp med han.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Jeg hadde blitt pittelitt lei meg, men i forholdet vårt er det egentlig jeg som legger merke til og kikker på kjekke menn, han er ikke den typen på en måte. Er akkurat som at han ikke legger merke til om noen er pene på en måte.. Bra for meg da! Anonymous poster hash: 145ee...153
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Synes ikke du skal ta det så tungt, samboeren min pleier å si til meg når hun ser fine damer som jeg burde kikke på når vi er ute på byen. Når hun kikker gjennom facebooken sin og jeg ser en jente jeg liker så spør jeg gjerne hvem hun er så sier hun :"Så du liker henne ja?" med et smil før hun forteller hvem det er osv. Senest igår gjorde jeg det og det viste seg at det var den nye "internen" på jobben hennes(som hun er sjef for) som faktisk er student og 22. Følte meg litt pedo da. Anonymous poster hash: 09257...f02 2
The Princess Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Her er det det samme som AB over Jeg gjør ham som regel oppmerksom på de pene jentene lenge før han ser dem og han bryr seg ikke spesielt mye om dem heller. Uansett så vet jeg at han kan se på så mange pene jenter han bare vil, det er meg han har lyst til å dra hjem med
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Her er det det samme som AB over Jeg gjør ham som regel oppmerksom på de pene jentene lenge før han ser dem og han bryr seg ikke spesielt mye om dem heller. Uansett så vet jeg at han kan se på så mange pene jenter han bare vil, det er meg han har lyst til å dra hjem med Hva er vitsen med å gjøre han oppmerksom på alle pene jenter? Er det for å virke veldig "selvsikker og kul" eller noe sånt? Anonymous poster hash: 145ee...153 10
The Princess Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Hva er vitsen med å gjøre han oppmerksom på alle pene jenter? Er det for å virke veldig "selvsikker og kul" eller noe sånt? Anonymous poster hash: 145ee...153 Nope, jeg er bi og synes de er pene selv 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Nope, jeg er bi og synes de er pene selv Åja, da gir det mer mening. Ellers hadde det vært litt rart Anonymous poster hash: 145ee...153 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Jeg syns ikke det er noe ille. Jeg vet at mannen elsker meg pga min uovertrufne personlighet. Mannen min setter pris på voksne kvinner som er reflekterte, har selvinnsiktig og tilstrekkelig modenhet. Jeg kunne aldri blitt truet av en annen kvinne, om det så var Miranda Kerr, Rihanna eller Adriana Lima. Unge jenter er ikke noe for ekte menn. Anonymous poster hash: a9a2d...92a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Ja. Anonymous poster hash: 95595...24e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Jeg syns ikke det er noe ille. Jeg vet at mannen elsker meg pga min uovertrufne personlighet. Mannen min setter pris på voksne kvinner som er reflekterte, har selvinnsiktig og tilstrekkelig modenhet. Jeg kunne aldri blitt truet av en annen kvinne, om det så var Miranda Kerr, Rihanna eller Adriana Lima. Unge jenter er ikke noe for ekte menn. Anonymous poster hash: a9a2d...92a Så var det jo heller ikke et spørsmål om unge damer, men om pene damer. Og det er massevis av flotte, vakre "voksne" damer. Anonymous poster hash: bb14e...c2c
La Guapa Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Næsj! Det stikker litt..... Men jeg er fornøyd med mitt utseende, så jeg blir ikke redd. Skjønner jo at han ser andre pene damer liksom
Gjest lillelarve Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Det stikker litt, men jeg gjør jo det jeg og. Ikke stirrer, men kan kikke på menn jeg og (sånn raske glimt). Er ikke unormalt. Men det som virkelig gjorde vondt i kropp og sjel var da han konstant sa i fra hvem han syntes var "hot" og "fin", og han toppet kaka da han nevnte en person han synes var finere enn meg. Faktisk "men hun er finere enn deg" og "verdens fineste dame". Da sprakk det, og han har holdt kjeft tiden. Takk og lov for det.
FantasDick Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Så lenge han bare kikker er det helt i orden. Han har alltid fått meg til å føle at jeg er den vakreste han noen gang har sett, og det skal mye til for å ødelegge det.. Glaning er bare flaut, uansett om han glaner på en pen dame eller noen med én fot. 2
Gjest Kathakombine Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Åja, da gir det mer mening. Ellers hadde det vært litt rart Anonymous poster hash: 145ee...153 Jeg er ikke bi men har også kommentert og gjort mannen oppmerksom på enkelte pene damer, ikke fordi jeg skal være så kuuul men fordi jeg faktisk er i stand til å se at en annen kvinne er veldig pen. Jeg kan kommentere en pen holdning, pen hud, vakkert hår e.l. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. februar 2014 #20 Skrevet 14. februar 2014 Absolutt ikke noe som plager meg. Vakre kvinner et et flott syn !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå