AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Kan det være aktuelt å be om en henvisning til Bergen søvnsenter? De er veldig flinke på søvn, og de har en psykiater som jobber med mennesker med kombinasjon psykisk lidelse og søvnproblemer. Anonymous poster hash: 3055a...884
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #22 Skrevet 15. februar 2014 Kan det være aktuelt å be om en henvisning til Bergen søvnsenter? De er veldig flinke på søvn, og de har en psykiater som jobber med mennesker med kombinasjon psykisk lidelse og søvnproblemer.Anonymous poster hash: 3055a...884 Jeg har tenkt tanken, men trenger man egentlig henvisning dit? Var jo temmelig dyrt, fikk inntrykk av at det derfor ikke var offentlig helsetjeneste. Har hørt de hovedsakelig driver med transcendental meditasjon, så skal lese meg litt opp på det og prøve selv Anonymous poster hash: 26cef...033
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #23 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har tenkt tanken, men trenger man egentlig henvisning dit? Var jo temmelig dyrt, fikk inntrykk av at det derfor ikke var offentlig helsetjeneste. Har hørt de hovedsakelig driver med transcendental meditasjon, så skal lese meg litt opp på det og prøve selv Anonymous poster hash: 26cef...033 Det er privat med offentlig avtale, med henvisning fra feks fastlege betaler du bare egenandel for timen (om du ikke har frikort). Anonymous poster hash: 3055a...884
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #24 Skrevet 15. februar 2014 Det er privat med offentlig avtale, med henvisning fra feks fastlege betaler du bare egenandel for timen (om du ikke har frikort). Anonymous poster hash: 3055a...884 Syns det er helt utrolig at legen ikke har foreslått dette på de 2 årene jeg har desperat bedt om hjelp. Er man bare til konsultasjon, eller er man der på et opplegg og får behandling? Er langt til Bergen Anonymous poster hash: 26cef...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå