Lene21 Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg trenger tips 😄 fra og med mandag har jeg lyst å begynne på Jillian - 30 days shred. Har et mål å gå ned vertfall 10kg i første omgang. ( jeg er ca95kg, og 1.69) Noen som har noen gledelige historier å dele med meg ang 30days shred? * hvor mye gikk du ned? * hadde du annen trening vedsiden av dette? * forandret du mye på kosthold? Evnt hva? Ellers tar jeg gledelig imot tips! Merker jeg er litt ivrig etter å se delvis bra ut i bikini til sommeren 🙊 Kom med tips 😄
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har også prøvd meg på 30 day shred. Men tror resultatene er veldig individuelle. Jeg merket så og si ingen resultater. Har trent mye de siste årene, så har ikke så mye "å ta av" som før, så tror kanskje det har en virkning. Mulig jeg har blitt litt smalere rundt magen, og gått ned 1 kg.. Ei venninne av meg trente også til 30 day shred, og der var resultatene mye mer synlig. Så er sikkert verdt er forsøk da Anonymous poster hash: 0f592...f40
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Mitt heteste tips er å ikke begynne på en mandag. Begynn i dag. Ikke si mandag fordi det er en dag som signaliserer "ny start". Begynn i dag fordi det er så viktig for deg. Husk også å tilgi deg selv for de dagene som ikke er ideelle. Du kommer til å feile, men det viktigste er at du kommer deg opp på hesten igjen. Anonymous poster hash: 303b3...3c9 1
Gjest Runforit Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Eneste måten å gå ned på er å innta mindre kalorier enn du forbrenner. Kostholdet er 70% av vektnedgangen. Trening vil gjøre deg mer fit, men det vil ikke synes om ikke fettprosenten reduseres. Så det aller viktigste er et godt kosthold. Kombinerer du det med trening minst 3 ganger i uka då vil forandringene skje av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå