Gå til innhold

Feire felles bursdag - Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren skal slå sammen og feire bursdag sammen i år.. Før har jeg pleid å invitere på middag først, så fest, mens han og vennene er vandt til kun fest. Vi har ikke plass til å ha alle på middag.

Skal vi droppe middag, invitere de nærmeste vennene på middag først og resten etterpå, eller ordne noe fingermat til festen til alle?

Vi har noen felles venner, vel, mest at jeg har blitt kjent med hans nærmeste guttevenner og er venninne med en av deres kjæreste. Men sånn ellers så kjenner ikke mine og hans venner hverandre. Er det teit og barnslig å ordne no leiker? Tenker at det er jo en morsom måte å bryte isen.. Men mange liker ikke leker, og vennene til samboern er vel mer glad i å sitte i ro og få drikke ølen sin..

Pluss at hans venner er noe eldre enn mine.. Hans har en gjennomsnittalder på 35 ca, og mine er hovedsaklig rundt 24-25.

Ellers noen tips?

Egentlig et par år siden jeg feira bursdagen min sånn ordentlig av diverse grunner..

Anonymous poster hash: c3609...f0a
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg tror det blir litt teit med selskapsleker når man er så voksne.

At hans venner er eldre enn dine burde ikke ha noe å si. Alle er jo såpass voksne at man burde jo klare å føre en samtale med hverandre likevel.

Jeg hadde invitert alle sammen på bursdag samtidig (så sant dere har sitteplasser til alle). Mindre stress for dere mtp planlegging og innkjøp av mat og drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...