Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes det er moro med neglelakker, i ulike farger, og har fått helt dilla nå.

Hadde vært gøy å høre hvilke dere har? Hvis dere har mange som dere ikke gidder ramse opp, kan dere kanskje skrive opp favorittene? Hvor mange dere orker å ramse opp velger dere selv :)

Grønne;

Isadora - Turquoise crush - Liker denne godt! Stor bred kost, glitrer i grønt, fin både med ett lag eller to!

Essie - mint candy apple - Denne er søt og vårlig, kommer til å bruke denne mye til våren regner jeg med! :) Pastell som jeg liker godt!

Rosa nyanser (absolutt flest!!) :

Chanel - Rose Satin - Dus og nøytral rosa som jeg liker godt! God neglelakk, og passer når man bare vil ha dus farge.

H&M - Prim & Proper - Rosa gullglitter i store flak, overraskende fin, kostet ti kroner på tilbud, og verd mer, for denne liker jeg godt. Gjør mye av seg, og kan brukes både alene eller over annen farge.

Isadora - Pink Crush - En av favorittene, denne blir veldig fin på, lett å legge, stor god kost. FIN!

Essie - Super Bossa Nova - Fin mørk rosa, passer når man vil gjøre litt ut av seg, den synes godt! Brukt lite, men kommer til å bruke den en del til sommeren tenker jeg :)

Essie - China doll - Liker denne godt. Mellom rosa med litt lilla nyanse. Blir skinnende og fin på, men trenger en del lag. Ganske gjennomsiktig, men det kan være fint det også, bare man får det likt på hver negl. Relativt tynn kost, så ikke like lett å legge, men det er nok smaksak :)

OPI - Nothin' mousie 'bout it - Denne er vledig søt, poenget med denne er jo hjertene som er oppi. Fin alene, men finest over en mørkere rosa farge. Vanskelig å få opp hjertene, men når man gjør det er den veldig søt!! Liker den godt. Triks for å få opp hjerter er å sette flasken på hodet en god stund, for deretter å holde flasken på skrå når man skal ha på neglelakk, og "fiske" opp hjertene. Funker på andre lakker av denne typen også.

OPI - Teenage dream - Jeg har vel en liten forkjærlighet for glitter så lenge de tar seg bra ut. Denne er ABSOLUTT min favoritt over alle lakkene jeg har! Den er bare helt nydelig, både ett lag eller to. Dekkes helt ved to litt tykke lag. Kan også brukes over andre farger, gjerne rosa! Veldig fin!!

Color Club - Halo Graphic - Denne kjøpte jeg fordi jeg var veldig nysgjerrig på hvordan holografiske neglelakker ser ut i virkeligheten, og den er kul, rar, fin, hmmm klarer ikke bestemme meg. SPESIELL. Kul til rette anledning. I sol-lys skinner den helt vilt!

Bestilt, men ikke fått enda.

OPI - Pedal faster suzi - Lys rosa lakk med sølv-shimmer i. Denne ser ut som en jeg kan like godt. Et rimeligere alternativ til Zoya geigei. Denne ville jeg opprinnelig ha, men leste OPI hadde bredere kost, noe jeg liker godt så bestilte det istedet.

Zoya - Monet - Lakk med store glitter som ser ut til å blike i pastellfarger. Har ikke sett noen bilder av "swatches" enda, for den er ganske ny, men tar en sjans. Verd et forsøk :) Den kan nok passe både den jeg har skrevet om over, og den jeg kommer til nå:

Zoya - Julie - Lys lilla med litt shimmer. Ser ut til at denne er veldig fin, lett etter en lys lilla som ikke er creamy, men heller litt shimmer. Blir spennende å se hvordan denne blir på!

Det var det jeg har / får :)

Lyst på enda flere, men nå har jeg gått litt bananas i det siste, så får vel roe det ned en liten stund :D Sikler på noen nude/cream/korall farger også!

Endret av Lemuren
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, jeg har ca 400 neglelakker, så det blir litt for mye å ramse opp her. ;)

Vanskelig å velge favoritter, men som "basislakker" liker jeg veldig godt OPI, de er gode å legge og har en kost som er veldig behagelig å lakke med.

Ellers er det "indie"-lakker som fenger meg mest for tiden, altså håndlagede neglelakker. Finnes masse fint på Etsy og lignende. Noen favoritter er Smitten Polish, HARE polish, Pahlish, Scofflaw Varnish, Indigo Bananas, Emily de Molly, Femme Fatale osv. Norway Nails selger en del av disse indiemerkene, men det er jo litt dyrere, da.

Anonymous poster hash: 670c4...65d
Skrevet (endret)

Åååå bare goglet fort Emily de Molly, der var det mange fine!! ÅÅÅÅ tør ikke google alle de andre, blir fort blakk av sånt!! :fnise:

400 lakker!? Oi det var mange, men kan godt skjønne du har kommet dit, man blir hekta! :)

Endret av Lemuren
Skrevet

Jeg har litt for mange til at jeg kan ramse dem opp, men mine desiderte favoritter er:

* nails inc. Electric Lane holografisk topcoat

* Essie School of Hard Rocks

* NYX Perfect Grey (det er faktisk den mest perfekte gråfargen jeg har!)

* Essie Don't Sweater It

Og så skulle jeg så gjerne ønske at Essie Mint Candy Apple og Isadora Polar Nights hadde værthenholdsvis gode å legge, og holdbare, for de er de fineste fargene jeg eier!

Skrevet

Jeg har:

L'oreal: 1. "Gold Lurex"

H&M: 2. "Prim & Proper"

3. "Rootop Party"

Depend: 1. Gjennomsiktig glitterlakk. Nummer 335

Nivea: 1."Sugar"

2. "Red Sparkle"

Maybelline (Colorama): 1. "Berry Fusion"

2. "Wine Shimmer"

(Color Blast by) Orly: 1. "Firecracker"

Essie: 1. "Bahama Mama"

2. "Big Spender"

3. "Aruba Blue"

4. "A List"

5. "Handle With Flair"

6 ."Sexy Divide"

7. "Set in Stones"

Isadora: 1. "Femme Fatale"

2. " Pink Crush"

3. "Purple Crush"

4. "Love Crush"

O.P.I: 1. "In the Spotlight Pink!

2. "Manicurist of Seville"

3. "Little Red Wagon"

4. "Stay the Night"

5. "I'm Not Really a Waitress"

6. "Red Hot Gift"

Nails Inc: 1. "Chelsea Square"

Dessuten har jeg forskjellige top og base coat fra Essie og O.P.I, men kommer ikke på hva de heter akkurat nå.

Favoritttene mine er "Love Crush" og "Femme Fatale" fra Isadora, "Handle With Flair" fra Essie, "Manicurist of Seville" og "I'm not Really a Waitress" fra O.P.I og "Firecracker" fra Orly.

Anonymous poster hash: 2314b...375
Skrevet

Jeg har et par hundre lakker, så tror jeg lar være å ramse opp.

Har alle mulige farger fra alle mulige merker, men kan nevne noen favoritter;

- H&M Nerd

- China Glaze Hook & line

- ELF Metal madness

- IsaDora Sugar crush emerald crush

- H&M Hunt me down

- H&M Manhunter

Begynner også å forelske meg i Essie Over the edge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt for mange til at jeg kan ramse dem opp, men mine desiderte favoritter er:

* Essie Don't Sweater It

Og så skulle jeg så gjerne ønske at Essie Mint Candy Apple og Isadora Polar Nights hadde værthenholdsvis gode å legge, og holdbare, for de er de fineste fargene jeg eier!

Åh, jeg glemte jo favoritten over alle: H&M Cha Cha. Den ER så fin!

Skrevet

Jeg kan legge til at den neglelakken jeg liker minst er "In the Spotlight Pink" fra O.P.I. I utgangspunktet er jeg egentlig ikke særlig glad i hudfargede og lyserosa farger, men grunnen til at jeg ikke liker denne noe særlig, er at den er veldig transparent. Man trenger veldig mange lag for at fargen skal komme fram.

Anonymous poster hash: 2314b...375
Skrevet

* Essie Don't Sweater It

Ja Mint Candy Apple er ganske vanskelig å få pen, jeg fikk det ikke ordentlig til, men skal prøve neste gang å ta tynne lag, og heller flere. Synes Essie sine kan virke litt vanskelige, men jeg har bare tre stk, så kan hende jeg bare har vært "uheldig".

Den Nails inc var kjempefin, den kan jo brukes på alle neglelakker! Å den fikk jeg lyst på. Den Isadora Polar night var også lekker, men ikke hvis den er vanskelig å legge :(

Skrevet (endret)

Ja Mint Candy Apple er ganske vanskelig å få pen, jeg fikk det ikke ordentlig til, men skal prøve neste gang å ta tynne lag, og heller flere. Synes Essie sine kan virke litt vanskelige, men jeg har bare tre stk, så kan hende jeg bare har vært "uheldig".

Den Nails inc var kjempefin, den kan jo brukes på alle neglelakker! Å den fikk jeg lyst på. Den Isadora Polar night var også lekker, men ikke hvis den er vanskelig å legge :(

Den er superfin! Men jeg får den bare ikke fin på, uansett hvor mye jeg prøver. Den blir boblete og stripete og ja, ikke fin. :( De andre jeg har fra Essie (tror jeg har 4-5 stk) er gode! :jepp:

Nails inc. sin er genial! Den blir fin oppå alt mulig. I skrivende stund har jeg den oppå en grå (fra China Glaze - ikke i nærheten så fin som Nyx sin :P ), og jeg klarer ikke å slutte å se på neglene mine. :fnise:

Polar Nights er kjempelett å legge, kosten er genial! Men den holder i sånn ca to sekund før den begynner å flasse. :grine:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Den er superfin! Men jeg får den bare ikke fin på, uansett hvor mye jeg prøver. Den blir boblete og stripete og ja, ikke fin. :( De andre jeg har fra Essie (tror jeg har 4-5 stk) er gode! :jepp:

Nails inc. sin er genial! Den blir fin oppå alt mulig. I skrivende stund har jeg den oppå en grå (fra China Glaze - ikke i nærheten så fin som Nyx sin :P ), og jeg klarer ikke å slutte å se på neglene mine. :fnise:

Polar Nights er kjempelett å legge, kosten er genial! Men den holder i sånn ca to sekund før den begynner å flasse. :grine:

Nei, da får jeg det sikkert ikke pent jeg heller. Men jeg elsker fargen, så keg gir ikke opp hehe! Men Polar night, har du brukt base og top coat da og den fortsatt flasser eller? Den var jo så fin :( Liker godt de kostene til Isadora, iallefall de lakkene jeg har er gode å legge :) Elsker crush'ene :) Skulle gjerne hatt alle fargene! Ååå nå må jeg virkelig vurdere å kjøpe den nails inc lakken. Så allsidig og fin!!

Skrevet

Nei, da får jeg det sikkert ikke pent jeg heller. Men jeg elsker fargen, så keg gir ikke opp hehe! Men Polar night, har du brukt base og top coat da og den fortsatt flasser eller? Den var jo så fin :( Liker godt de kostene til Isadora, iallefall de lakkene jeg har er gode å legge :) Elsker crush'ene :) Skulle gjerne hatt alle fargene! Ååå nå må jeg virkelig vurdere å kjøpe den nails inc lakken. Så allsidig og fin!!

Eh, ikke base coat. :sjenert: Men top coat. Muligens den hadde blitt bedre med noe under ja, det har jeg ikke tenkt på engang! :klaske:

Skrevet

Hmm går jo an å prøve, kanskje det går, verd et forsøk hvis den er favoritt :) Den var veldig fin!

Nå skal jeg lakke neglene mine, og vipper mellom hvem jeg skal lakke i. Hvordan klarer dere med flre hundre å bestemme dere! :laugh:

Skrevet

Hmm går jo an å prøve, kanskje det går, verd et forsøk hvis den er favoritt :) Den var veldig fin!

Nå skal jeg lakke neglene mine, og vipper mellom hvem jeg skal lakke i. Hvordan klarer dere med flre hundre å bestemme dere! :laugh:

Jeg greier ikke! ;)

Men som regel tar jeg noe fra skuffen med uprøvde lakker, og hvis jeg bruker noen av de "gamle", er det kjekt å sprite opp med litt nail art og sånt.

Skrevet

Gulp.. Nærmer meg 1000..

Men nå for tiden elsker jeg sugar crush kolleksjonen til IsaDora. Orly sweet peacock er en evig blå favoritt.

Anonymous poster hash: dc34f...8fa
Skrevet

Nesten 1000? :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Wow! Du kan jo starte butikk da hehehe :)

Enig med sugar crush! De er fine, så skull gjerne hatt alle. Har bare to.. Lette å legge og fine å se på. Holder ganske lenge :)

Å den peacock var fin!! :wow:

Skjøner godt man blir hektet, er jo så mange fine lakker overalt!! Jeg ønsker med Zoya cassi nå. Den ser fin ut :)

Skrevet (endret)

Å.. Nå står jeg veldig på nippet her til å bestille 6 nye... Jeg er herved offisielt hektet....

:handle:

Edit;

Da bestilte jeg disse:

China glaze - wish on a starfish
China glaze - Fairy dust
Opi - Samba-dy Loves Purple
Opi - I'm Brazil Nuts Over You
Opi - What's a Little Rain Forest?
Opi - You're So Flippy Floppy

(de 4 OPI er Brazil mini-pakning) blir spennende å se hvordan de er i virkeligheten!

Endret av Lemuren
Skrevet (endret)

Jeg har rundt 50, bl.a. ulike rosafarger, sort, gul, hvit, grønn, lilla, ulike blåfarger, rød osv. De jeg synes har tettest farge og som sitter best, er faktisk de fra H&M, og Isadora sine er også bra. Er litt skuffet over f.eks. Essie og Chanel - de sitter ikke veldig bra til å være litt dyre (Chanel-en i hvert fall...). Må også legge til at jeg ikke liker så godt lakker med glitter og sånt i. Bruker ofte sterke farger, så da synes jeg glitter blir litt too much. Er absolutt blitt avhengig av neglelakk! Kjenner jeg har litt abstinenser, for nå er det en stund siden sist lakk-kjøp... :)

Forresten: Noen som har tips om en fin, tett sort lakk?

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Å.. Nå står jeg veldig på nippet her til å bestille 6 nye... Jeg er herved offisielt hektet....

:handle:

Edit;

Da bestilte jeg disse:

China glaze - wish on a starfish

China glaze - Fairy dust

Opi - Samba-dy Loves Purple

Opi - I'm Brazil Nuts Over You

Opi - What's a Little Rain Forest?

Opi - You're So Flippy Floppy

(de 4 OPI er Brazil mini-pakning) blir spennende å se hvordan de er i virkeligheten!

Nice! Hvor kjøpte du China Glaze'ene? Jeg sikler litt på noen fra Sea Goddess-kolleksjonen, og så angrer jeg på at jeg byttet bort Fairy Dusten min for leeenge siden.

Skrevet

Jeg har rundt 50, bl.a. ulike rosafarger, sort, gul, hvit, grønn, lilla, ulike blåfarger, rød osv. De jeg synes har tettest farge og som sitter best, er faktisk de fra H&M, og Isadora sine er også bra. Er litt skuffet over f.eks. Essie og Chanel - de sitter ikke veldig bra til å være litt dyre (Chanel-en i hvert fall...). Må også legge til at jeg ikke liker så godt lakker med glitter og sånt i. Bruker ofte sterke farger, så da synes jeg glitter blir litt too much. Er absolutt blitt avhengig av neglelakk! Kjenner jeg har litt abstinenser, for nå er det en stund siden sist lakk-kjøp... :)

Forresten: Noen som har tips om en fin, tett sort lakk?

Jeg er veldig glad i sorte lakker, selv om jeg vet mange er skeptiske. Den jeg har likt best hittil, og som dekker på ett strøk for min del er TL Design, Amsterdam. Veldig fornøyd med den.

Har alt for mange lakker, skal lage meg en neglelakkhylle med tid og stunder. De jeg er mest glad i for øyeblikket er kanskje Enchanted Polish: Mr. Burgundy, Dance Legend: 166, Chanel: Vamp og så vet jeg at China Glaze med Budding Romance venter på meg.

På tærne skal jeg faktisk tyvstarte våren litt med China Glaze, Keep calm, Pain on, og stampe på storetåneglene med en flerfarget stamp (legger fargene i tynne striper ved siden av hverandre og skraper i den retningen) med konad sin pastellgule, Sally Hansen InstaDri, Lickety- Split Lime og Sally Hansen InstaDri, Lively Lilac.

Gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...