Væren Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Kjære alle Lystige Engler! Jeg har herved den store glede å sende dere alle varme hilsener fra vår alles kjære Bøssebærer og min private og sårt savnede hyrde, Kris! Kris har ikke vært hjemme i menigheten på lenge nå, men han sender sine varmeste hilsener fra en av sine mange innsamlingsturer. Han har dratt land og strand rundt med sine fløyelskledde malingsspann, og er mer iherdig enn noen gang i sin streben etter å bringe vår lille menighet økonomisk i balanse. I det minste på plussiden... *sukk* Om ikke lenge kommer han hjem igjen til oss alle, og jeg ser da for meg en durabelig velkomstfest her på bassengkanten, etterfulgt av en enda mer durabelig fest i lysthuset etterpå, hehe... Skal jeg viderebringe noen hilsener fra dere neste gang han ringer hjem? Ærbødig hilsen deres menighetsoverhode og englemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Hilse så masse fra meg! Gleder meg til en mer balansert økomi her i menigheten... Begynner å gå lei av å selge eknokvister til eldre og uføre.... For ikke å snakke om ta konsekvensene av det etterpå..... Gleder meg til fest igjen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 Hils litt fra meg også!!! 8) Kanskje det hadde vært bedre om han hadde vært mindre diktatorisk og kommunistisk, men men; ingen er perfekte 8) Få balanse i vår økonomi Kris! Vi har schjeiet ut alt for ofte med schvære lass med ekno og pærebrrrus! *sykker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 Åååååhhhhhhhh,whiii are misssing åure litle Kris jess. Telll himm tuuu kåmm håme tuu åsss suuun Væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juni 2002 Jess, ai vill tell him the neste gang hi rings. I vill sei: Helleu, is it may darling? Helleu, are you klar over dat vi ar missing ju? Pliis, kåm håom! Ai kænt slip aløun in tatt big bed anymår!!! Ai miss ju!!! Then I håp that he vill forstå and kåmm håom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #6 Del Skrevet 15. juni 2002 If hi dåss nått øndærstænd dæt, dænn, hi is nått te rait mæn får ju..... Ænd dæt vudd ålsou bi verry rud... Bøtt ai tink hi vill øndærstænd.... Hi is jør høssbænd ju nou.... Høssbænds ønderstænds... År hævv ai misøndestudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juni 2002 #7 Del Skrevet 16. juni 2002 Åååååuuuuuuhhhhh @lfa.Øf cørse hi ønnderstannd datth.Diss iss øure littel Krisse båyy vi arr taking abåut,andd hi ønderstands øss kvinnfolk as nåone ellls duuu. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 17. juni 2002 #8 Del Skrevet 17. juni 2002 Helløw! Wai are we tåking english to Kris? Is he in an engslish spiking cåntry? Oh shit! I cant ful you animår, - he is with me!! Here in California! 8) And he is so swit and snuggly! I dånt wånt to send him back to you Væren :cry: May I have him just a few more days?????? Pliiiiiis!!!!???? The Surfing Cow Litago 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 19. juni 2002 :o Ånestli - JU STJUPID COW! Send him bæck to mi imidjitli! Ai niid him so badli... Ai gess ju knou vai ai niid him, too, sins ju døun't vånt tu send him bæck!?? If ju døun't biheiv jørself, I vill arreinge it so ju vøun't bi milked in a wiik. :evil: Ønderstænd??? Bai de vei, it was Thea who started spiking inglish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. juni 2002 #10 Del Skrevet 19. juni 2002 (Hvisker: Kris, gjem deg her under pulten min. Væren er virkelig på krigsstien!! Jeg skal prøve å få henne til å tro at du ikke er her.........Hysj!) Hellåw Væren! Ai æm verry sårry but it isnt Kris that is here. It is a lokalike! U jøst thåt it was him. I didnt min to øpsett you! :oops: But what do ju min by threttening mi about not being milked any more? I do mai milking sjæl!!!! Litago The Surfing Cow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juni 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 19. juni 2002 Oh, sorri abøut dæt; ai tåt dæt ju got milkt bai somwån els. Ai gess ai jøst kænt tretten ju wit dæt one agein. Ai jøst diskåvered dæt ju're rait: Kris hæs cåm håom, and is nåw sliiping rait bisaid mi! Am ai heppi? :D Jepp! Kjempeheppi!!! Kos jørself wit jør lukkalaik, Litago! I unn you it all!!! Hot hug from jør fren får ever: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. juni 2002 #12 Del Skrevet 19. juni 2002 Hva????? Er Kris hos deg??????? Hvem er det som er her da????? :o Han kaller seg Kris, - eller var det Chris.......? Han er 195 høy, mørkt tykt halvlangt hår, nydelig brystkasse og en fast liten stump, - er ikke det Kris da???? Ved nærmere ettertanke så har jeg aldri hørt ham prate norsk.. "Hi you! Describe pinnekjøtt for me!" Oh shit! Han skjønte ikkeno! VRÆÆÆÆÆL! HJEEEEELP! Kom deg ut din ekling!! Litago The surfing Cow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juni 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 19. juni 2002 :o Det var definitivt IKKE Kris, nei!!! Dakar kua mi, har du blitt lurt du da... Men nå snorker han så høyt her ved siden av meg i lysthuset, at jeg vurderer å donere ham til deg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2002 #14 Del Skrevet 19. juni 2002 *Gråter høyt og sårt* :cry: Jeg var så sikker på at det var Kris som hadde kommet på besøk.... Han virker jo så snill og grei....... *snufs* Men neida, det var bare en lookalike fra Hollywood som planla å lure en voksen ku..... *uhuuuuu*! Endelig godt at han ikke fikk noen penger av meg. Eller andre ting.... :oops: De andre tingene er jo forbeholdt min kjære Ferdinand! Takk for trøsten kjære Væren. Du er god du. Men hvis du sender Kris til meg så husk at han må ta med seg bevis med bilde. Hvis ikke slipper han ikke inn! Nå løper jeg ut i naturen og gresser litt jeg! Litago The Surfing Cow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. juni 2002 #15 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg ble faktisk så lei meg at jeg forsvant helt og ble anonym gjest! DA er man lei seg da!!!! Men nå er jeg blir igjen!! :D Litago -The surfing cow - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. juni 2002 #16 Del Skrevet 21. juni 2002 HJELP!!!!!! :o Hva er det som skjer her da? Borte i noen få uker også har alt forandret utseende fullstendig?! Masse nye engler også! Det er bare koselig, men jeg er litt sjenert... :oops: Hei, alle nye engler og alle gamle også selvfølgelig!!! Hvordan står det til med syklene da???? Trenger de en overhaling?! *får gå og sjekke!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. juni 2002 #17 Del Skrevet 27. juni 2002 Morn! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 27. juni 2002 :x ...og det var liksom alt du hadde å si etter ditt lange fravær, elendige bøssebærer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. juni 2002 #19 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei vennen min! Jeg er så utrolig glad i deg Væren min! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå