AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hei. Jeg vil gjerne legge ut noen bilder, men har ikke lyst på "likes" eller at andre skal se at jeg legger det inn. Med andre ord vil jeg ikke at det skal komme på tidslinjen til meg eller venner av meg. Bare at det legges inn under "Bilder". Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det samme gjelde profilbilde. Anonymous poster hash: 64fb1...b39
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vet dette ikke hjelper deg, men jeg må spørr. Hvorfor vil du legge ut ting på Facebook uten å få respons på det? Det skal være mulig å legge ut ting som bare du selv kan se. Hvis du endrer det til synlig for alle etter du har lakt det ut, tror jeg ikke det kommer opp hos noen. Anonymous poster hash: 82c85...8ee
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vet dette ikke hjelper deg, men jeg må spørr. Hvorfor vil du legge ut ting på Facebook uten å få respons på det? Det skal være mulig å legge ut ting som bare du selv kan se. Hvis du endrer det til synlig for alle etter du har lakt det ut, tror jeg ikke det kommer opp hos noen.Anonymous poster hash: 82c85...8ee Det der skjønte jeg ikke. Kan du forklare nærmere hvordan jeg gjør det? Anonymous poster hash: 64fb1...b39
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Det der skjønte jeg ikke. Kan du forklare nærmere hvordan jeg gjør det? Anonymous poster hash: 64fb1...b39 Når man legger til bilder/status på facebook, så kan du velge om det skal være synlig for deg selv, venner, eller offentlig. Anonymous poster hash: 5e257...e65
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Når man legger til bilder/status på facebook, så kan du velge om det skal være synlig for deg selv, venner, eller offentlig. Anonymous poster hash: 5e257...e65 Ja, men hvorfor gjør man det? Anonymous poster hash: 64fb1...b39
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 hvordan* Anonymous poster hash: 64fb1...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå