Gjest Winza Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Er det noen som vet hva selskapet bak holms og mot i brøstet heter? ikke hvem som lagde det men selskapet
Gjest Winza Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Takk, prøver å finne ut slik jeg kan maile dem og spørrre om de har holms på dvd. Jeg er en av veldig få som likte serien, ihvertfall slik jeg har skjønt det etter å ha sett folk sine meninger om serien på nettet:) 1
Despicable Me Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Det kan du gjøre Hvis jeg ikke husker helt feil så var det Tore Ryen som startet sitt eget selskap som ga ut disse seriene, inkl Karl og Co. Rart at ikke Holms er kommet ut på DVD siden de andre seriene er det.
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Det kan du gjøre Hvis jeg ikke husker helt feil så var det Tore Ryen som startet sitt eget selskap som ga ut disse seriene, inkl Karl og Co. Rart at ikke Holms er kommet ut på DVD siden de andre seriene er det. Dem tenkte vell at grunnet lite popularitet så ville ikke det selge på dvd. Tro dem har lagt ned selskapet siden jeg ikke finner en offisiell side med epost info):
#Sunrise Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Holms husker jeg godt, kunne godt sendt det i reprise en gang:) 1
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Karl og co kunne de også tatt en god pause fra og sende holms og mot i brøstet. Uansett om seriene er blitt utdatert ler jeg fortsatt når jeg ser på Men karl den tredje likte jeg så absolutt ikke, karakteren til karl der ligner mer på arnfinn i hotel cæsar som også spiller av nils vogt
Despicable Me Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Holms er også den eneste av de seriene der som ikke ligger på Youtube.
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Holms er også den eneste av de seriene der som ikke ligger på Youtube. Husker noen la ut episodene på nettet noen år siden, som han hadde brent fra vhsene sine han hadde tatt opp men nå er dem vekke. Tore ryen burde jo være glad det er folk som vil se på serien. Siden selskapet er lagt ned skal jeg tro hvem som rapporterte videoene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå