Shira Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Heisann hei! Jeg og kjæresten tenkte oss en tur til Mallorca til sommeren og lurer på om noen har noen hotell å anbefale eller generelt komme med tilbakemeldinger om deres tur til Mallorca? Andre spanske øyer er også en mulighet, men jeg må innrømme at Mallorca frister mest Jeg er litt mer opptatt av standarden på hotellet og kunne gjerne tenkt meg en 3-4 stjerners til rundt 6 000 for begge inkludert fly. Anything?
Shira Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2014 Hvor på Mallorca? Anywhere egentlig
Gjest Blomst83 Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Playa de Palma hotel IBEROSTAR royal Cristina. Bestill via solfaktor reisebyrå
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Tror heller jeg ville satset på Hellas om jeg var dere Men hvis dere er bestemte på Mallorca så kjør på, jeg har ingen hoteller å anbefale der dessverre. Anonymous poster hash: 5377d...f33
Shira Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2014 Tror heller jeg ville satset på Hellas om jeg var dere Men hvis dere er bestemte på Mallorca så kjør på, jeg har ingen hoteller å anbefale der dessverre. Anonymous poster hash: 5377d...f33 Han ville ikke dit
Samulita Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Bare unngå Magaluf/Palma Nova. Alcudia er heller ikke helt ideelt for kjærester pga den høye andelen småbarnsfamilier. Dette er hva jeg hadde gjort: Fly til Palma, sjekk inn på et fint hotell nær stranden. Lei bil og kjør til Valdemossa, sjekk inn på fint hotell for et par netter. Kjør tilbake til Palma. Eventuelt kjøre rett til Valdemossa, og så tilbake til Palma etter et par dager. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Palma nova og magaluf er fine plasser, selv om man ikke er så glad i festing. Bare å holde seg utenom barstreet. Hvis man liker det rolig vil jeg anbefale palma nova. Vi har selv bodd på hotell mallorca som ligger i torrenova. Flott utsikt :-)Anonymous poster hash: 98790...703
Gjest Wei Wei Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Anbefaller Viva Bahia hotel i Alcudia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå