Gå til innhold

Jeg faller alltid for menn med gode stillinger - ubevisst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd igjen - jeg har falt for en mann, og han er leder innen et eller annet ...

Forrige gangen falt jeg også for en leder, og før det var det en leder innen noe annet.

Vel, jeg har jo ikke visst noe om disse mennene da jeg ble betatt, så ante ikke hvilken stilling de hadde ... før etterpå.

Er det tilfeldig at jeg har falt for menn i gode stillinger?

Anonymous poster hash: 4d7b4...88e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du liker menn som liker ansvar, ledelse, glatte trekk, pokerface osv.

Anonymous poster hash: a81f6...a0d

• Liker 2
Skrevet

En leder er vant til å snakke med andre og virker sjarmerende for deg, samt at materielle ting som disse mennene har er noe du finner attraktivt, kan f.eks være stoffkvalitet på klær selv om du ikke ser hvilket merke dressen er, så ser man jo forskjell på billig dress/klær og dyre.

Anonymous poster hash: f2ccd...600
Gjest Sindre2014
Skrevet

Hvor høyt på strået er de da? Ganske mange som er leder innen et eller annet.

Skrevet

Samme her. En venninne har fleipet med at jeg bare dater ekstremt bemidlede menn - det er for saa vidt sant, enten han er entrepreneur eller CEO. Men jeg sjekker ikke opp menn, de sjekker opp meg og de som oppsoker meg er ofte menn med utdannelse og suksess. Jeg motte eksen i et middagsselskap hos en venn av en venn, og vi "klikket" - jeg fant ut alt om hans bakgrunn senere.

Handler vel noe om hvilke personlighetstrekk man liker hos menn. Jeg bryr meg langt mer om at en mann er selvsikker, intelligent, karismatisk, utadvendt og aktiv enn at han er klassisk kjekk, og disse mennene naar som regel langt profesjonelt ogsa.

Sosiale sirkler spiller ogsaa en stor rolle.

Anonymous poster hash: 92bfa...17c
  • Liker 1
Skrevet

Mange kvinner liker dette. Jeg ser ikke ned på kvinner som tiltrekkes av slike menn, det er i naturen deres, så dere kan ikke noe for det.

Anonymous poster hash: a3578...659
Skrevet

Jeg blir også automatisk dratt mot disse ledertypene. Pent kledd, veltalende, sjarmerende, karismatisk, og en liten anelse arrogant - så har du oppmerksomheten min;) i fem minutter..

Heldigvis er jeg klok av skade, og klarer å se at det ikke er slike menn jeg vil dele livet mitt med. Ja takk til en 8-16 mann, som er snill og god, som skifter bleier, tilbringer helgen hjemme med familie, bidrar til husarbeid på lik linje med meg, og som spooner meg om kvelden!

Anonymous poster hash: 0d38d...68c

• Liker 3
Skrevet

TS HER!

Disse mennene jeg faller for er alle fornuftige og jordnære, samtidig som de har mye ansvar. De kan tjene alt fra 500 000 og oppover 1 mill.

De går ikke i dress, men de er jo pent kledd for det. De er naturlige og kjekke. Holder seg godt alle sammen.

Jeg vet jo ikke noe om de når jeg fatter interesse, eller de fatter interesse for meg, så det er jo ikke slik at jeg går etter lommeboka.

Jeg har forresten en egen lommebok, så klarer meg økonomisk bra selv.

Men jeg har tenkt at det er en rød tråd her, at alle jeg har vært borti har vært godt utdannet, har en god stilling, er en kjernekar som har alt på stell, er stabil og fornuftig.

Skrevet

Mange kvinner liker dette. Jeg ser ikke ned på kvinner som tiltrekkes av slike menn, det er i naturen deres, så dere kan ikke noe for det.

Anonymous poster hash: a3578...659

Det er litt rart, for jeg er ikke noen skjønnhet ... likevel faller jeg for disse, og de liker visst meg også.

Skrevet

Hvor høyt på strået er de da? Ganske mange som er leder innen et eller annet.

Altså, det er ikke sånne kakser, som tjener mange millioner i året.

Det er snakk om menn som tjener fra 500 000 og oppover 1 million. Han jeg hadde noe på gang med sist tjente vel 1,6 million i året.

Men han jeg er interessert i nå tjener 5-600 000 i året.

De er ikke dresskledde, noen av de, men er pent kledd likevel.

Skrevet (endret)

Haha dette er elementær biologi!

Vi liker å late som vi er så veldig forskjellig fra resten av dyrene, men svært mye av vår oppførsel er også bare ren biologi og hormoner.

Du er selvfølgelig tiltrukket av alfa hannen! lederen i flokken....er det så rart? du vil at avkommene dine skal ha de beste genene, slik at de har størst sjangse for å overleve. Akkurat som alle andre flokk dyr ;) Ingen flokkdyr som velger den puslete "snille" hannen. Nei de skal ha alfa mannen

Samtidig vil gjerne menn ha damer med brede hofter og store bryster....disse egenskapene viser fruktbarhet, at man klarer bære frem barn og at man har nok melk...

Endret av Chia
  • Liker 1
Skrevet

Du liker menn som liker ansvar, ledelse, glatte trekk, pokerface osv.

Anonymous poster hash: a81f6...a0d

Uff ja, jeg ble litt varm av disse ordene du skrev ... jeg liker nok stabile menn som takler ansvar. Merker jeg er litt nervøs i nærheten av de også.

Skrevet

Haha dette er elementær biologi!

Vi liker å late som vi er så veldig forskjellig fra resten av dyrene, men svært mye av vår oppførsel er også bare ren biologi og hormoner.

Du er selvfølgelig tiltrukket av alfa hannen! lederen i flokken....er det så rart? du vil at avkommene dine skal ha de beste genene, slik at de har størst sjangse for å overleve. Akkurat som alle andre flokk dyr ;) Ingen flokkdyr som velger den puslete "snille" hannen. Nei de skal ha alfa mannen

Samtidig vil gjerne menn ha damer med brede hofter og store bryster....disse egenskapene viser fruktbarhet, at man klarer bære frem barn og at man har nok melk...

Ingen av disse mennene er brautende eller skal være midtpunktet og slår seg på brystet mens de brøler - om det er det du mener med Alfa-hannen.

Nei, disse mennen jeg faller for er ydmyke, samtidig som de tar plassen sin på en fin måte. De er flinke å kommunisere, samtidig som det er en ro over de.

Skrevet

Ingen av disse mennene er brautende eller skal være midtpunktet og slår seg på brystet mens de brøler - om det er det du mener med Alfa-hannen.

Nei, disse mennen jeg faller for er ydmyke, samtidig som de tar plassen sin på en fin måte. De er flinke å kommunisere, samtidig som det er en ro over de.

De er ledere, de er sterke, de er alfa hanner.... å være alfa hann har ingen ting med å være med brautende å gjøre.

Når du gang på gang faller for slike mennesker ser du ikke da at det her er biologi inn i bildet? Vi er bare dyr,,,,disse tingene skjer ubevisst.

Skrevet

Jeg var i grunn ikke særlig overrasket eller imponert før jeg så at du "ubevisst" har full oversikt over inntekten til alle sammen. Er denne egenskapen noe som kommer med den utsøkte smaken din?

Anonymous poster hash: 8b001...8f9
  • Liker 3
Skrevet

Lucky you. Jeg faller ubevisst for alkiser.

Anonymous poster hash: 730a9...e98
Skrevet

Kjenner meg også igjen i dette. Samtlige av mine exer, som studerte eller var nyutdannet da jeg datet/var sammen med dem, har endt opp i lederstillinger eller stillinger med mye ansvar. Min nåværende har også det. Egentlig rart siden jeg aldri har vært spesielt karrierebevisst selv, men tror det har med personlighet, selvsikkerhet, og det at de vet hva de vil her i livet. Mine flammer er alt fra kirurger og økonomer til ledere og advokater, så utover det at alle har vært seriøse, ambisiøse og sikre på hva de vil er det ikke mye de har til felles. Som sagt, jeg er ingen karrieredame, og ikke guddommelig vakker (mer the girl next door), så hva de ser/har sett i meg er en annen sak :ler:

Skrevet

Jeg var i grunn ikke særlig overrasket eller imponert før jeg så at du "ubevisst" har full oversikt over inntekten til alle sammen. Er denne egenskapen noe som kommer med den utsøkte smaken din?

Anonymous poster hash: 8b001...8f9

Haha, ja, jeg visste den kom. Vel, jeg snoket litt på skattelistene ... men nå kan man bare se hva andre har tjent frem til 2009/2010, så vet jo ikke akkurat hva de tjener nå.

Skrevet

Kjenner meg også igjen i dette. Samtlige av mine exer, som studerte eller var nyutdannet da jeg datet/var sammen med dem, har endt opp i lederstillinger eller stillinger med mye ansvar. Min nåværende har også det. Egentlig rart siden jeg aldri har vært spesielt karrierebevisst selv, men tror det har med personlighet, selvsikkerhet, og det at de vet hva de vil her i livet. Mine flammer er alt fra kirurger og økonomer til ledere og advokater, så utover det at alle har vært seriøse, ambisiøse og sikre på hva de vil er det ikke mye de har til felles. Som sagt, jeg er ingen karrieredame, og ikke guddommelig vakker (mer the girl next door), så hva de ser/har sett i meg er en annen sak :ler:

Akkurat sånn føler jeg det også - om meg selv.

Hilsen TS.

Skrevet

Nå har det skjedd igjen - jeg har falt for en mann, og han er leder innen et eller annet ...

Forrige gangen falt jeg også for en leder, og før det var det en leder innen noe annet.

Vel, jeg har jo ikke visst noe om disse mennene da jeg ble betatt, så ante ikke hvilken stilling de hadde ... før etterpå.

Er det tilfeldig at jeg har falt for menn i gode stillinger?

Det er godt mulig at du bevisst eller ubevisst tiltrekkes mer av menn med driv og ambisjoner :).

Men når du sier at du falt for dem før du visste dette.... Falt du ekstremt raskt, eller snakket dere bare ikke om dette i det hele tatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...