AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har ikke spesielt pen hud. En del kviser, og fet hud. Men dette er ikke det som plager meg mest. Men at hele hudflaten min er så ujevn. Den er ikke glatt. Er masse flekker, kviser under huden som aldri kommer frem som lager bulker i huden, og litt arr som ikke er jevne med huden. Hvordan kan jeg få en fin og jevn hud? Er det mulig? Noen som vet av noen gode produkter å anbefale? Eller finnes det noen slags behandlinger som hjelper? Anonymous poster hash: 34eea...f60
Gjest Nanne70 Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Du kan gå til en hudpleier og få en hudanalyse og produkter og behandlinger tilpasset din hud, men det er ting du kan prøve selv først. Det er viktig for huden å drikke nok vann, og det finnes kosttilskudd som kan hjelpe, f.eks. nattlysolje eller burdockroot. En god hudpleierutine med milde, men effektive produkter kan gjøre stor forskjell. Mange gjør den feilen å bruke altfor sterke, uttørkende produkter på fet hud, noe som faktisk kan forverre problemet. Jeg har selv kombinert normal/fet hud, og den absolutt beste rensen jeg har forsøkt, og fortsatt bruker, er denne, helst fulgt opp med toner (ansiktsvann) fra samme merke. En god dagkrem for fet hud er denne eller denne. Om natten kan du bruke et serum som jevner ut hudtonen, f.eks. dette. Etpar ganger i uka bør du eksfoliere huden med f.eks. denne eller denne. Nå er dette bare forslag basert på egne erfaringer, men jeg håper det kan være til hjelp.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 google microneedling, det skal jevne ut huden men tror at du ikke kan ha noe særlig med kviser når du skal behandles så da er det kanskje ikke noe for deg :/ kan eventuelt være noe etter at du har fått bukt med kvisene. Anonymous poster hash: 3462d...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå