AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vasker mye på jobb, og vasker hendene ofte. Jeg bruker ikke alltid å få veldig tørr hud, noen ganger, men det går over ganske fort. Problemet er at jeg får "eksem" mellom ringfingeren og og langfingeren på begge hender. Jeg syns bare det er så merkelig at jeg får det kun der? Nå har jeg hverken tørr hud eller noe annet, men "eksem" mellom de fingrene på begge hendene. Det hadde jo vært logisk om det var mellom alle, eller litt her og der, men det er alltid på samme plass. Jeg bruker håndkrem, men føler ikke det hjelper så veldig og det klør helt ekstremt til av og til. Hva er dette? Anonymous poster hash: ab198...00c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg får også ofte veldig tørr hud mellom fingrene. Blir som regel bare mellom noen fingrer og ikke alle. Jobber i cafe så vasker hendene ofte. Til meg går det over i perioder hvor jeg ikke jobber mye, og så er jeg flink til å smøre inn hendene med krem. Men hvis du får eksem er kanskje det noe annet. Anonymous poster hash: fd511...aac
Gjest Heartbeat Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Smør eksemet inn med carmex lipsyl. Funker mye bedre enn all slags håndkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå