AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 jeg skal søke barnehage plass til barnet som er 1 år når barnehagen starter. Men jeg er helt ny på dette med barnehager og er egentlig helt blank. jeg jobber ikke fullt og vi ønsker derfor ikke å ha barnet fullt i barnehagen med en gang.jeg jobber tre -fire dager i uken. hvordan fungerer det med kontant støtte da? har jeg mulighet til å ha barnet i barnehagen 3 dager en uke og fire dager neste uke? har dere fulle dager på deres 1-åring? Anonymous poster hash: 1e10a...4e0
Skogsprinsessa Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Det varierer hva barnehagen lar deg få lov til. Ikke alle lar deg ha en 70% eller 80%plass! Noen opererer bare med 50% og 100%.
minister-mio Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 jeg skal søke barnehage plass til barnet som er 1 år når barnehagen starter. Men jeg er helt ny på dette med barnehager og er egentlig helt blank. jeg jobber ikke fullt og vi ønsker derfor ikke å ha barnet fullt i barnehagen med en gang.jeg jobber tre -fire dager i uken. hvordan fungerer det med kontant støtte da? har jeg mulighet til å ha barnet i barnehagen 3 dager en uke og fire dager neste uke? har dere fulle dager på deres 1-åring? Anonymous poster hash: 1e10a...4e0 Det er nok alltid mulighet for å ha tre og fire dagers uker, men i mange barnehager må du uansett betale for 100% plass
Gjest Magdalene Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Hvordan str på plass du kan ha er forskjellig fra barnehage til barnehage. Min på 16mnd har aldri full uke (er der 3-4 dager i uken) og vi prøver å tilstrebe kortest mulig dager. 5-7 timer de dagene jeg jobber bruker vi å få til. Men om mannen er borte, og jeg jobber blir det 8,5timer. Alt for lang dag for en liten en.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Hos vår barnehage er det slik at man ikke kan garanteres en halv plass i barnehagen da man er avhengig av at også andre på samme avdeling velger det. Om vi skulle hatt 50% i begynnelsen kunne vi selv heller ikke velge dagene han skulle få fri. Det var det barnehagen som måtte bestemme så vidt jeg husker. De har litt firkantede regler på det. Jeg er ganske sikker på at du ikke kan ha tre dager en uke, også fire dager neste uke. Det beste er nok å betale for en fulltidsplass, også heller la barnet ha fri når det passer deg. Anonymous poster hash: 429fa...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå