Gå til innhold

Fikk beskjed om lav fertilitet. Men kan dette være tegn på en graviditet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg har lav fertilitet. Jeg skal snart få hjelp til og få barn. Jeg har prøvd 3 år uten av noe skjer. Men de siste 3 dagene har jeg merket noe som ligner på mensensmerter, men istede for vanlige mensensmerter så stikker det en del i sidene ved trusekanten og rett under navelen, og idag stakk det skikkelig til i korsryggen og i siden. Kan dette være tegn ? har hørt noen sakt at mensensmerter kan ligne på begynelsen på en graviditet. Jeg venter mensen i løpet av ett par dager. Hvis jeg er gravid så tror jeg at jeg er 3-4 uker på vei. Men er det for tidlig for tegn ?

Jeg spør ikke om jeg er gravid. Men jeg spør om dette kan være tegn. Vet det er utrolig dumt og spørre om dette, men vil vite om det er tegn nok til å ta en test. vill ikke bli skuffet. Har prøvd i 3 år og blitt skuffet noen gang :(

Anonymous poster hash: 22040...6ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være et tegn, men det kan like gjerne være et tegn på at mensen kommer. Jeg hadde venter og sett om mensen kom eller ikke før jeg hadde testet.

Skrevet

Slik stikking er oftr tegn. Men test i helgen eller bruk test med sensitivitet du kan ta 4 dager foer du venter mensen

Anonymous poster hash: fb818...b55

Skrevet

Jeg venter mensen rundt 15-16 denne mnd. Men hvis mnd er korterere så blir det vell forandring på dato også da, at mensen kanskje kommer noen dager senere ? merker at det ligner veldig på mensensmerter, men jeg også de stikkningene rett under navelen og under trusekanten. Vet jeg skulle tatt en test, men er så lei av og bli skuffet gang på gang. Gråter vær gang testen er negativ.

ts

Skrevet

Jeg venter mensen rundt 15-16 denne mnd. Men hvis mnd er korterere så blir det vell forandring på dato også da, at mensen kanskje kommer noen dager senere ? merker at det ligner veldig på mensensmerter, men jeg også de stikkningene rett under navelen og under trusekanten. Vet jeg skulle tatt en test, men er så lei av og bli skuffet gang på gang. Gråter vær gang testen er negativ. ts Anonymous poster hash: 22040...6ec

Ser den. Men, du blir ikke mer eller mindre gravid av ikke aa teste. Istedet for aa haape enda lengre og bli enda mer deppa hadde jeg testet siden ikm er morgen.

Skrevet

Ser den. Men, du blir ikke mer eller mindre gravid av ikke aa teste. Istedet for aa haape enda lengre og bli enda mer deppa hadde jeg testet siden ikm er morgen.

Hvis jeg ikke får mensen til søndag så skal jeg ta en test :)

Skrevet

Stikkinger under navelen har nok ingenting med graviditet å gjøre. Hvis du er gravid i 3-4 uke, så er livmoren din langt unna navelen, den ligger fortsatt godt gjemt i bekkenet.

Anonymous poster hash: b5456...afa
  • Liker 1
Skrevet

Stikkinger under navelen har nok ingenting med graviditet å gjøre. Hvis du er gravid i 3-4 uke, så er livmoren din langt unna navelen, den ligger fortsatt godt gjemt i bekkenet.

Anonymous poster hash: b5456...afa

Enig her, men stikninger i underlivet (sånn fra trekanten og ned og ut på sidene) kan være symptom...

Jeg sier jo ikke at det er det, men jeg antok at TS mente for å beskrive lokasjon av stikningene og at dette er annerledes enn hun har følt det før, at det kunne være noe. I mine tre svangerskap har de alle startet med stikninger selvfølgelig da ikke rett under navlen da livmoren ligger langt nede og ikke i nærheten.

Skrevet

Når jeg var gravid å hadde jeg helt vanlige menssmerter de første ukene, stikningene kom ikke før uke 6-8.

Anonymous poster hash: 66502...48b
Skrevet

Når jeg var gravid å hadde jeg helt vanlige menssmerter de første ukene, stikningene kom ikke før uke 6-8.

Anonymous poster hash: 66502...48b

Og graviditet er jo veldig individuelt =)

Hos min svigerinne, og meg selv (3 svangerskap bak meg) har stikningene kommet først av alt av symptomer, før positiv test.

Min svigerinne spurte meg i sommer, "da du var gravid, hadde du noe som minner som stikk eller strekking?" Og det hadde jeg jo...hun skulle ikke teste før tre dager senere =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...